Blod på papiret uke 7?!

Nicoline90

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Hjelp:arghh: Fikk nettopp veldig slimtilblandet lys rosa bloda på papiret… har ikke noe smerter eller noe. Kjenner jeg får helt angst:rolleyes: Det kan vel ikke love bra??

Det er relativt normalt å blø litt i svangerskapet - og det er normalt å ikke blø..

Får bare krysse fingrene for at det ikke tar seg opp :Heartpink Det kan være helt ufarlig.

Jeg har selv opplevd lyserosa på papiret i uke 5/6 i to av fire svangerskap, å det har gått helt fint. Man har jo ekstra ømfintlige slimhinner i svangerskapet, så skal lite til å sprenge et blodkar e.l. Uten smerter eller mer blod så ville jeg ikke vært så bekymret iallefall ♥️ Krysser fingrene for at det bare er forbigående ♥️

Begynte selv å blø i 21:00 tiden idag for 3 gang til nå dette svangerskapet. rosa slim men jeg har smerter og i tillegg. Vurderer å spør lege om henvisning til ul imorgen fordi jeg har hatt 3 blødninger til nå. Å begynner gjerne å lure på om det kan være noe :/ har hatt ett blæremola svangerskap og så er redd for om det gjerne er det igjen :/

Begynte selv å blø i 21:00 tiden idag for 3 gang til nå dette svangerskapet. rosa slim men jeg har smerter og i tillegg. Vurderer å spør lege om henvisning til ul imorgen fordi jeg har hatt 3 blødninger til nå. Å begynner gjerne å lure på om det kan være noe :/ har hatt ett blæremola svangerskap og så er redd for om det gjerne er det igjen :/
:woot: Be om en ul du! Det hadde jeg også gjort for å roe nervene :Heartpink
Men at du bare har har rosa slim og ikke blør og fyller bind så er det nok ufarlig

:woot: Be om en ul du! Det hadde jeg også gjort for å roe nervene :Heartpink
Men at du bare har har rosa slim og ikke blør og fyller bind så er det nok ufarlig
Ja satser på det. Om jeg ikke får ul av lege tror jeg at jeg bestiller selv å ser om noen har ledig imorgen. Orker ikke å vente igjennom hele helgen i usikkerhet. Med tanke på smertene :confused:

Åh :Heartred Håper det er uskyldig! Men lurt med en sjekk ja!

Hjelp:arghh: Fikk nettopp veldig slimtilblandet lys rosa bloda på papiret… har ikke noe smerter eller noe. Kjenner jeg får helt angst:rolleyes: Det kan vel ikke love bra??
Glemte å svare deg, men jeg har hatt 2 sånn blødninger og målt hcg 3 ganger i mellom å den har hatt veldig fin stigning. Og legen sa jeg ikke skulle stresse med tanke på fin stigning og at det var mange som hadde små blødninger. Så håper å tror det bare er uskyldig blødning hos meg og denne gang også. :)

Ikke kommet noe mer heldigvis! Bare vanlig blankt utflod. Regner med det hadde kommet mer om det var starten på en sa?

Når jeg har mistet så har det kommet rødt blod og det har gjort vondt.
Både blødninger og kramper (hver for seg) er normalt under et svangerskap, men om man får rødt blod og kramper samtidig så kan det være et dårlig tegn.

Jeg har de siste to dagene hatt mye blank utflod, og en gang i løpet av dagen, begge dagene, har det vært litt lys lys rosa/oransje i utfloden. Aner ikke hva det betyr, men håper det bare er noe uskyldig, fra slimhinnene f.eks. Har ikke sett noe til det idag.

Hadde også spor av oransje blod i utfloden i går, men er allerede begynt å bli litt forstoppet, så håper og tror det er pga. «pressing» på toalettet :dead: Men kjente panikken kom i går og at jeg måtte grine litt til samboer. Så da var det godt når han sa: Det går nok bra skal du se, ellers så får vi prøve på nytt:Heartred

Hadde også spor av oransje blod i utfloden i går, men er allerede begynt å bli litt forstoppet, så håper og tror det er pga. «pressing» på toalettet :dead: Men kjente panikken kom i går og at jeg måtte grine litt til samboer. Så da var det godt når han sa: Det går nok bra skal du se, ellers så får vi prøve på nytt:Heartred
Sist jeg var gravid hadde jeg masse småblødninger som kom i forbindelse med pressing på toalettet. Det sammen med dårlig hcg-vekst var ganske nervepirrende, men gikk heldigvis helt fint :)

Blødning i første trimester er ikke noe uvanlig. Det kan komme av masse forskjellige årsaker, ikke bare SA. Så lenge det ikke kommer blod sammen med kramper i magen, er det mest sannsynlig ingenting galt. Ønsker deg all lykke videre i svangerskapet, og krysser fingrene for at dette går helt fint :Heartpink

Back
Topp