Hjelp Fikk nettopp veldig slimtilblandet lys rosa bloda på papiret… har ikke noe smerter eller noe. Kjenner jeg får helt angst Det kan vel ikke love bra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Be om en ul du! Det hadde jeg også gjort for å roe nerveneBegynte selv å blø i 21:00 tiden idag for 3 gang til nå dette svangerskapet. rosa slim men jeg har smerter og i tillegg. Vurderer å spør lege om henvisning til ul imorgen fordi jeg har hatt 3 blødninger til nå. Å begynner gjerne å lure på om det kan være noe :/ har hatt ett blæremola svangerskap og så er redd for om det gjerne er det igjen :/
Ja satser på det. Om jeg ikke får ul av lege tror jeg at jeg bestiller selv å ser om noen har ledig imorgen. Orker ikke å vente igjennom hele helgen i usikkerhet. Med tanke på smerteneBe om en ul du! Det hadde jeg også gjort for å roe nervene
Men at du bare har har rosa slim og ikke blør og fyller bind så er det nok ufarlig
Åh Håper det er uskyldig! Men lurt med en sjekk ja!Begynte selv å blø i 21:00 tiden idag for 3 gang til nå dette svangerskapet. rosa slim men jeg har smerter og i tillegg. Vurderer å spør lege om henvisning til ul imorgen fordi jeg har hatt 3 blødninger til nå. Å begynner gjerne å lure på om det kan være noe :/ har hatt ett blæremola svangerskap og så er redd for om det gjerne er det igjen :/
Glemte å svare deg, men jeg har hatt 2 sånn blødninger og målt hcg 3 ganger i mellom å den har hatt veldig fin stigning. Og legen sa jeg ikke skulle stresse med tanke på fin stigning og at det var mange som hadde små blødninger. Så håper å tror det bare er uskyldig blødning hos meg og denne gang også.Hjelp Fikk nettopp veldig slimtilblandet lys rosa bloda på papiret… har ikke noe smerter eller noe. Kjenner jeg får helt angst Det kan vel ikke love bra??
Jeg har blødd i nå 2 av 4 svangerskap. Blødde mye med klumpen på 10 mnd. Blødd i uke 5/6 nå også, 10+4 nå
Det har jeg hele tiden under 1.trimesterHei, kjente du også menstruasjonlignende smerter/murring?
Skulle tro detIkke kommet noe mer heldigvis! Bare vanlig blankt utflod. Regner med det hadde kommet mer om det var starten på en sa?
Sist jeg var gravid hadde jeg masse småblødninger som kom i forbindelse med pressing på toalettet. Det sammen med dårlig hcg-vekst var ganske nervepirrende, men gikk heldigvis helt fintHadde også spor av oransje blod i utfloden i går, men er allerede begynt å bli litt forstoppet, så håper og tror det er pga. «pressing» på toalettet Men kjente panikken kom i går og at jeg måtte grine litt til samboer. Så da var det godt når han sa: Det går nok bra skal du se, ellers så får vi prøve på nytt