Blod!!!! nei.... :(((( *oppdatering igjen*

skjønner veldig godt du blir bekymret. Men prøv å ta det med ro nå, det blir ikke bedre om du får panikk. Venninna mi blødde kraftig 3 ganger, og fikk beskjed om at det var begynnende SA. Hun fødte en perfekt liten gutt hun, som klamret seg fast inni der når ingen andre enn mamman trodde på han :)

Så det MÅ ikke være katastrofe, men jeg hadde nok tenkt det samme som deg og blitt litt panisk. Og når man ikke blir møtt av legen sin heller..... Alt er liksom rutine for mange av dem... Trist..

Masse lykke til på UL i morgen!! :) *krysser fingrene for deg*
 
MA er at embryoet er dødt, men at det ikke kommer ut ved blødning el.l. Det er litt det jeg er nervøs for, iom at jeg har hatt litt samme greie som deg, litt blødning én dag, men ikke noe mer.. Men jeg har bestemt meg for å tenke positivt!!! Det er gode muligheter for at dette har gått helt fint for oss begge! Prøv og glem det legen sa, og skaff deg en ny fastlege!!!
Krysser fingrene for deg på UL imorgen!!! Masse lykke til!!
 
Takk for gode ord jenter!  *klem*

Jeg har byttet fastlege i dag, byttet til hun som samboeren min har. Han har reagert på legen min han også ( vært hos han med sønnen vår).

Spent på UL i morgen.. tvitvi! *tenke positivt* :-D
 
Jeg vil bare fortelle deg at jeg blødde i mine 2 tidligere svangerskap, det startet i uke 6, så fikk jeg en blødning igjen i uke 11, og i siste svangerskap blødde jeg veldig mye i uke 15 også, blodet fosset, men det var alikevel ikke noe galt. 

Ønsker deg lykke til på Ul, jeg er sikker på at det går fint
 
For en lege! Den er kjip. Noen mulighet til å bytte?
*krysser uansett fringre og tær for at alt går bra med deg og spiren*
Lykke til! :)
 


Smila79 skrev:
Hva er MA for noe?

Har ikke blødd siden i dag tidelig og har ikke vondt lenger.. så krysser fingrene for at det går bra!! SKal ta en privat UL i morgen for å sjekke :)


Det er noen andre som har svart og, men skal svare en gang til da jeg har hatt 2 MA'er.
Ikke les dette hvis du blir kjemperedd, dette er bare hvordan det gikk hos meg, det betyr ikke at alle får det.....

Det er egentlig at fosteret dør, men at kroppen ikke får signaler at det er død, livmoren vokser videre og de hormonene går sin gang.
Noen kjenner at kvalmen for eks. avtar, men det er ikke hos alle.
Det trenger ikke å begynne med en blødning, fosteret kan være i livmoren i mange uker uten at du merker det.
Jeg begynte med litt spotting i uke 11+4 første gang, og en liten plaske med blod noen dager etter. UL viste at fosteret var død, det hadde skjedd i ca. uke 9.
(Så jeg har gått rundt med død foster i noen uker, har besøkt familien min i NL med det, det gjorde kanskje mest vondt....)
Siste MA hadde jeg bare en 'følelse' på en mandag, og UL på onsdag viste at fosteret hadde død ....mandag.

Vi går ut fra at DU bare har en unnskyldig blødning, må tenke positiv!
Lykke til på UL i morgen, holdt oss gjerne oppdatert, tenker på deg!


 
For en bedriten lege,
Han høres ut som han jeg kom til da jeg hadde SA sist.
Ville ikke sende meg på UL (jeg visste jeg hadde mista altså) og det var jo kjempefint for jeg endte opp med komplikasjoner og havna på UL og måtte få ut rester.

MEN: Med min første blødde jeg flere ganger og har i dag en herlig sønn. Hvis magefølelsen forteller deg at det går bra så gjør det somregel det.
Ønsker deg masse lykke til i morgen. Håper du får se et bankende hjerte :-)
 
Har oppdatert øverst! :-/
 
huff.. så kjedelig at det ble avlyst :(  krysser fingrene for at blødningen er ufarlig.. bra du har fått ordnet deg en privattime noenlunde raskt da.. klem fra meg
 
Ringte til en gynokolog jeg har vært hos en gang for leeeenge siden. Og de tok meg inn mellom pasientene... skulle være der kl 14 i dag! SUPERT :)

*veldig spent*
 
Lykke til kl 14!! *krysse fingrene for deg*
 
Krysser fingrene for at alt er ok
 
Krysser fingrene for deg!
 
Tenker på deg!
 
Tenker på deg.
Spent på oppdatering
 
oppdatert :(
 
Ånei så ufattelig trist.

Slike ting skal bare ikke skje.

Mange klemmer sendes til degemoticon
 
Så utrolig trist å lese! Jeg har faktisk tenkt på deg mye idag, selv om jeg ikke kjenner deg! All min medfølelse sendes til deg.
 
Klem til deg :(
 
Off..det var trist å høre..vet hvordan du har det, gikk gjennom det samme selv 31.12.10, hadde det utrolig vondt etterpå, og etter det bestemte vi oss for å utsette prøvinga til nå. Får håpe det går bra, under omstendighetene, og at dere får en ny liten spire som sitter gangske så snart <3  
 
Back
Topp