Kom det mer enn bare den slimklumpen? Får håpe det ikke var noe unormalt og at alt ser bra ut på UL på mandag...og så var jeg plutselig trøtt, kvalm og skrubbsulten, igjen. Skjønner ingenting, jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom det mer enn bare den slimklumpen? Får håpe det ikke var noe unormalt og at alt ser bra ut på UL på mandag...og så var jeg plutselig trøtt, kvalm og skrubbsulten, igjen. Skjønner ingenting, jeg.
Nei, det var først en liten dusj/sprut med friskt, tynt blod (sto i dusjen, så det fikk komme fritt, liksom. Var som om noen skrudde på en pumpe.) Så gav det seg, og etter 15-20 min kjente jeg at det kom mer, da gikk jeg på do, og kjente klumpen komme. Knallrødt i doskåla, men så gav det seg etter den kom ut, kun hatt litt brunt i bindet etter det. Ingen smerter i det hele tatt.Kom det mer enn bare den slimklumpen? Får håpe det ikke var noe unormalt og at alt ser bra ut på UL på mandag
Det er jo supermerkelig at dere ser en liten en med hjerteaksjon og den str den skal være, og plutselig skyller kroppen den ut.. det må jo være noe annet tenker jeg Men opplevde du aldri dette i tidligere graviditeter?Nei, det var først en liten dusj/sprut med friskt, tynt blod (sto i dusjen, så det fikk komme fritt, liksom. Var som om noen skrudde på en pumpe.) Så gav det seg, og etter 15-20 min kjente jeg at det kom mer, da gikk jeg på do, og kjente klumpen komme. Knallrødt i doskåla, men så gav det seg etter den kom ut, kun hatt litt brunt i bindet etter det. Ingen smerter i det hele tatt.
Det høres jo ikke ut som en sa egentlig heller.. jeg mistet i uke 10 første gang jeg var gravid og fosteret kom ut med fostersekk og alt så det var ikke tvil om hva det var, men jeg fossblødde i flere timer før og etterpå, og blødde i to uker etter sa. Kan det ha vært en ikkeutviklet tvilling? Høres ut som om noe kom ut, men at det er så lite at det kan knapt være mer enn tre uker også, eventuelt at det bare var en oppsamlet klump med utflod og blod? Du er jo såpass langt nå at jeg tror du ville sett fosteret tydelig, det er ca 2 cm stort i uke 8, og ved sa mister du ofte alle symptomer veldig raskt.. tror det er mye håp jeg for at alt er fint med lille spirenNei, det var først en liten dusj/sprut med friskt, tynt blod (sto i dusjen, så det fikk komme fritt, liksom. Var som om noen skrudde på en pumpe.) Så gav det seg, og etter 15-20 min kjente jeg at det kom mer, da gikk jeg på do, og kjente klumpen komme. Knallrødt i doskåla, men så gav det seg etter den kom ut, kun hatt litt brunt i bindet etter det. Ingen smerter i det hele tatt.
Det er jo supermerkelig at dere ser en liten en med hjerteaksjon og den str den skal være, og plutselig skyller kroppen den ut.. det må jo være noe annet tenker jeg Men opplevde du aldri dette i tidligere graviditeter?
Det høres jo ikke ut som en sa egentlig heller.. jeg mistet i uke 10 første gang jeg var gravid og fosteret kom ut med fostersekk og alt så det var ikke tvil om hva det var, men jeg fossblødde i flere timer før og etterpå, og blødde i to uker etter sa. Kan det ha vært en ikkeutviklet tvilling? Høres ut som om noe kom ut, men at det er så lite at det kan knapt være mer enn tre uker også, eventuelt at det bare var en oppsamlet klump med utflod og blod? Du er jo såpass langt nå at jeg tror du ville sett fosteret tydelig, det er ca 2 cm stort i uke 8, og ved sa mister du ofte alle symptomer veldig raskt.. tror det er mye håp jeg for at alt er fint med lille spiren
Igjen hadde jeg flaksen på min side Alt står bra til.
Takk for detSniker inn her for å si at det var godt å høre! Krysset fingrene for deg i all stillhet nå i helga
Takk for det
Nå må jeg bare prøve å senke skuldrene. Jeg blør. Ferdig med den saken, liksom. Så lenge jeg ikke har vondt, så får jeg bare gå ut i fra at alt er OK. Ny TUL om to uker.
Ååå så bra Veldig glad på dine vegneIgjen hadde jeg flaksen på min side Alt står bra til.
Får du TUL? Eller målt HCG?
Får du TUL? Eller målt HCG?