Blod :´( Oppdatert!

UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.

Herregud, så letta og glad jeg er nå!
Åh, så fantastisk!! ❤️ Kor langt på veg er du? Kva sa gyn om blødninga då?

Åh, så fantastisk!! ❤️ Kor langt på veg er du? Kva sa gyn om blødninga då?
Er 7+1. Hun sa at det var helt ufarlig så lenge det var kortvarig og uten klumper og smerter.

Har fått ny TUL 29.09, og fikk beskjed om at hvis jeg gikk samme type blødning igjen, så var det ingen grunn til å fremskynde timen med mindre jeg syntes det var uutholdig å vente.

1/4 av alle kvinner blør i svangerskap, og jeg gjør det tydeligvis hver gang selv (også i forbindelse med fødsel, mistet myyyye blod sist).

Er 7+1. Hun sa at det var helt ufarlig så lenge det var kortvarig og uten klumper og smerter.

Har fått ny TUL 29.09, og fikk beskjed om at hvis jeg gikk samme type blødning igjen, så var det ingen grunn til å fremskynde timen med mindre jeg syntes det var uutholdig å vente.

1/4 av alle kvinner blør i svangerskap, og jeg gjør det tydeligvis hver gang selv (også i forbindelse med fødsel, mistet myyyye blod sist).
Så utrolig bra å høre at dette gikk fint! Så glad på dine vegne, gratulerer så mye!! Hvordan er det med symptomene dine? :)

Så utrolig bra å høre at dette gikk fint! Så glad på dine vegne, gratulerer så mye!! Hvordan er det med symptomene dine? :)

Jeg har generelt sett ikke særlig med symptomer når jeg er gravid, men er ganske trøtt og litt småkvalm av og på. I går var jeg både trøtt, ekstra sulten og kvalm, så da fikk jeg jo gode forhåpninger på at dette skulle gå bra. Så hadde jeg en ny blødning i natt, så da sank håpet litt.

FOR en berg og dalbane dette er, altså! Håper jeg slipper unna flere blødninger nå, men jeg blir ikke overrasket om det kommer flere.

Ringte forresten til lege for å avlyse blodprøve nr. to, og da sa hun at HCG nivåene på første prøven var veldig høye :D

Så bra alt så bra ut! :Heartpink
Var litt brunlig utflod i trusa mi ista, så her har egentlig verden rast litt sammen idag. Men fikk litt håp når jeg leste dette.
Ingen smerter (foreløpig) hos meg, og ikke noe friskt blod. Men man blir jo så redd :(

Så bra alt så bra ut! :Heartpink
Var litt brunlig utflod i trusa mi ista, så her har egentlig verden rast litt sammen idag. Men fikk litt håp når jeg leste dette.
Ingen smerter (foreløpig) hos meg, og ikke noe friskt blod. Men man blir jo så redd :(
Jeg har hatt brun utflod av og på (mest på, faktisk) siden 3+9. Det er ikke noe moro når det kommer, men ganske normalt. Og om det er friskt blod trenger det heller ikke å være noe farlig.

Har opplevd det samme de siste dagene og har vært veldig bekymret! Men kjenner jeg blir lettet av å lese dette! Godt å høre at alt er bra med deg ❤️

Så utrolig godt å høre! Veldig deilig å få en sånn bekreftelse. Håper du får til å kose deg fremover og slappe av med tanken om et lite nurk som vokser i magen:happy::Heartred

Så utrolig godt å høre! Veldig deilig å få en sånn bekreftelse. Håper du får til å kose deg fremover og slappe av med tanken om et lite nurk som vokser i magen:happy::Heartred
Takk, det tror jeg faktisk at jeg klarer. Nå har jeg såpass med symptomer + at første HCG målingen var veldig høy. Så nå skal jeg bare tenke at dette kommer til å gå bra. Men kommer fortsatt til å telle dagene til neste TUL. Da er jeg akkurat 9+0.

Så fort alt kan snu! :banghead:

Startet med en liten blødning i dagtidlig, og etterhvert kom en blodig slimklump på størrelse med et egg. Tror det er over for min del nå...

Har heldigvis time til TUL på mandag, så får bare smøre meg med tålmodighet.

Var kvalm og trøtt i går, men akkurat nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.

...og så var jeg plutselig trøtt, kvalm og skrubbsulten, igjen. Skjønner ingenting, jeg.

Back
Topp