Åh, så fantastisk!! Kor langt på veg er du? Kva sa gyn om blødninga då?UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.
Herregud, så letta og glad jeg er nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så fantastisk!! Kor langt på veg er du? Kva sa gyn om blødninga då?UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.
UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.
Er 7+1. Hun sa at det var helt ufarlig så lenge det var kortvarig og uten klumper og smerter.Åh, så fantastisk!! Kor langt på veg er du? Kva sa gyn om blødninga då?
Så utrolig bra å høre at dette gikk fint! Så glad på dine vegne, gratulerer så mye!! Hvordan er det med symptomene dine?Er 7+1. Hun sa at det var helt ufarlig så lenge det var kortvarig og uten klumper og smerter.
Har fått ny TUL 29.09, og fikk beskjed om at hvis jeg gikk samme type blødning igjen, så var det ingen grunn til å fremskynde timen med mindre jeg syntes det var uutholdig å vente.
1/4 av alle kvinner blør i svangerskap, og jeg gjør det tydeligvis hver gang selv (også i forbindelse med fødsel, mistet myyyye blod sist).
Så utrolig bra å høre at dette gikk fint! Så glad på dine vegne, gratulerer så mye!! Hvordan er det med symptomene dine?
Jeg har hatt brun utflod av og på (mest på, faktisk) siden 3+9. Det er ikke noe moro når det kommer, men ganske normalt. Og om det er friskt blod trenger det heller ikke å være noe farlig.Så bra alt så bra ut!
Var litt brunlig utflod i trusa mi ista, så her har egentlig verden rast litt sammen idag. Men fikk litt håp når jeg leste dette.
Ingen smerter (foreløpig) hos meg, og ikke noe friskt blod. Men man blir jo så redd
Får du TUL? Eller målt HCG?Har opplevd det samme de siste dagene og har vært veldig bekymret! Men kjenner jeg blir lettet av å lese dette! Godt å høre at alt er bra med deg
Takk, det tror jeg faktisk at jeg klarer. Nå har jeg såpass med symptomer + at første HCG målingen var veldig høy. Så nå skal jeg bare tenke at dette kommer til å gå bra. Men kommer fortsatt til å telle dagene til neste TUL. Da er jeg akkurat 9+0.Så utrolig godt å høre! Veldig deilig å få en sånn bekreftelse. Håper du får til å kose deg fremover og slappe av med tanken om et lite nurk som vokser i magen