Blod :´( Oppdatert!

Sara_v

Elsker forumet
MayDay2021
Har tidligere hatt tynn brunaktig utflod av og på siden jeg fant ut at jeg var gravid. Men i dag kom blodet. Ikke mye, og veldig tyntflytende. Jeg har heller ikke noe smerter.

Har TUL 24.09, men håper inderlig jeg får time før det.

Det trenger ikke bety slutten siden det ikke gjør vondt ♥️ Men tror jeg ville spurt lege om HCG måling, da det er en stund til TUL. Hvor langt er du kommet?

Stor klem, det er verdens verste følelse når man oppdager blod på papiret. Håper det er en uskyldig blødning! Min gyn sa det ikke var nødvendig å ta hcg-måling nå, det kunne bare gi en falsk trygghet eller bekymring. Det beste ville være å se om det tar seg opp og fremskynde UL. Masse lykke til❤️❤️

Det trenger ikke bety slutten siden det ikke gjør vondt ♥️ Men tror jeg ville spurt lege om HCG måling, da det er en stund til TUL. Hvor langt er du kommet?
Jeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.

Men jeg føler meg jo gravid. Kjempetrøtt, småkvalm innimellom og veldig ømme brystvorter. Men jeg har tydeligvis lett for å abortere, tror jeg. 5. graviditeten min og har ett barn.

Har tidligere hatt tynn brunaktig utflod av og på siden jeg fant ut at jeg var gravid. Men i dag kom blodet. Ikke mye, og veldig tyntflytende. Jeg har heller ikke noe smerter.

Har TUL 24.09, men håper inderlig jeg får time før det.
Så lenge det ikke er klumper i blodet trenger ikke dette å være farlig :Heartred

Så lenge det ikke er klumper i blodet trenger ikke dette å være farlig :Heartred
Nei, det er det jeg tviholder på. Har blødd i tidligere svangerskap også. Men datteren min blødde jeg masse, men det var senere (rundt uke 20). Og så hadde jeg en senabort i uke 21 for et pas år siden. Da blødde jeg også i uke 6. Men det skulle visst ikke være noe sammenheng mellom senaborten og den tidlige blødningen.

Sender deg en klem og krysser fingrene for at det ikke er noe annet enn en normal blødning :Heartred

Nei, det er det jeg tviholder på. Har blødd i tidligere svangerskap også. Men datteren min blødde jeg masse, men det var senere (rundt uke 20). Og så hadde jeg en senabort i uke 21 for et pas år siden. Da blødde jeg også i uke 6. Men det skulle visst ikke være noe sammenheng mellom senaborten og den tidlige blødningen.
Trur det beste for deg og spiren er at dere slapper av litt , gravid er du jo :joyful:
Som dem skriver over her , helt normalt å blø litt også , så lenge det ikke er klumper og kraftige mens smerter .
Dette går bra skal du se :Heartred:smug:

Jeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.

Men jeg føler meg jo gravid. Kjempetrøtt, småkvalm innimellom og veldig ømme brystvorter. Men jeg har tydeligvis lett for å abortere, tror jeg. 5. graviditeten min og har ett barn.
Jeg hadde en SA 7+0 og da mistet jeg alle symptomer to uker før, så det at du fortsatt har symptomene ser i alle fall jeg på som et godt tegn♡

Sender over en god klem og håper det er helt uskyldig, men skjønner det er skremmende :(
Håper du får noen svar tidlig til uka :)

Ååh ❤️ sender deg en stor klem! Håper dette er en uskyldig blødning ❤️

På meg har HCGen sunket seint etter SA/MA, så tror ikke det har noe hensikt å ta test nå...!
Dette er 10. gangen min, og jeg har 2 gutter. Men jeg hadde litt tidlige blødninger med gutta også, så trenger ikke bety noe som helst.
Krysser fingrene for at det er uskyldig og at dette går bra:Heartred

Det gav seg heldigvis relativt fort, og nå er det bare brun utflod igjen. Fortsatt ingen smerter, så jeg har fortsatt et lite håp. Men er spent på neste døgnet.

Fikk fremskyndet UL til i morgen :D

Merker jeg er relativt avslappet ifht. ventetiden, så det betyr vel egentlig at jeg er forberedt på det verste. Har vært gjennom det meste når det gjelder svangerskap fra før, så jeg vet at det ordner seg.

Masse lykke til i morgen❤️

UL viste hjerteslag og en størrelse som var akkurat som den skulle være.

Herregud, så letta og glad jeg er nå!

Back
Topp