Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.Det trenger ikke bety slutten siden det ikke gjør vondt Men tror jeg ville spurt lege om HCG måling, da det er en stund til TUL. Hvor langt er du kommet?
Så lenge det ikke er klumper i blodet trenger ikke dette å være farligHar tidligere hatt tynn brunaktig utflod av og på siden jeg fant ut at jeg var gravid. Men i dag kom blodet. Ikke mye, og veldig tyntflytende. Jeg har heller ikke noe smerter.
Har TUL 24.09, men håper inderlig jeg får time før det.
Nei, det er det jeg tviholder på. Har blødd i tidligere svangerskap også. Men datteren min blødde jeg masse, men det var senere (rundt uke 20). Og så hadde jeg en senabort i uke 21 for et pas år siden. Da blødde jeg også i uke 6. Men det skulle visst ikke være noe sammenheng mellom senaborten og den tidlige blødningen.Så lenge det ikke er klumper i blodet trenger ikke dette å være farlig
Trur det beste for deg og spiren er at dere slapper av litt , gravid er du joNei, det er det jeg tviholder på. Har blødd i tidligere svangerskap også. Men datteren min blødde jeg masse, men det var senere (rundt uke 20). Og så hadde jeg en senabort i uke 21 for et pas år siden. Da blødde jeg også i uke 6. Men det skulle visst ikke være noe sammenheng mellom senaborten og den tidlige blødningen.
Jeg hadde en SA 7+0 og da mistet jeg alle symptomer to uker før, så det at du fortsatt har symptomene ser i alle fall jeg på som et godt tegn♡Jeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.
Men jeg føler meg jo gravid. Kjempetrøtt, småkvalm innimellom og veldig ømme brystvorter. Men jeg har tydeligvis lett for å abortere, tror jeg. 5. graviditeten min og har ett barn.
Ååh sender deg en stor klem! Håper dette er en uskyldig blødningJeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.
Men jeg føler meg jo gravid. Kjempetrøtt, småkvalm innimellom og veldig ømme brystvorter. Men jeg har tydeligvis lett for å abortere, tror jeg. 5. graviditeten min og har ett barn.
På meg har HCGen sunket seint etter SA/MA, så tror ikke det har noe hensikt å ta test nå...!Jeg sendte melding til gynekologen jeg har time hos og ba om å få fremskyndet avtalen. Er 6+5 i dag. Har liggende en digitaltest, som jeg vurderer å ta, men den vil vel vise 3+ uansett? Det er vel en stund til HCG nivået begynner å synke.