Blir visst en november baby

Oioi! Gratulerer så mye med en liten prins:)

:) Gratulerer så masse!! Håper alt kommer til å gå bra slik at dere snart kommer dere hjem. Nyt tiden med babien din

Gratulerer så mye med prinsen! :)

Gratulerer så mye! Vet hvordan det er når babyen plutselig bestemmer seg for å komme i full fart! William ble født i uke 35 og veide 2765 g, det gikk veldig bra, det gjør det helt sikkert med dere også! Ønsker dere en fin barseltid fremover!

Har termin 31 desember, er 34+3 i dag, men lillegutt har det travelt... Var på h&m i dag, var inni prøverommet, plutselig stod jeg der våt mellom beina. Tror jeg fallt litt ut av meg selv, for jeg ble bare stående å se på det som hadde skjedd å visste ikke helt va jeg skulle gjør;) alene var jeg også... Kom meg ut i bilen (takk Gud for svarte bukser) å ringte først føden og så mannen... Trodde en stund jeg bare hadde tissa på meg, men var så store mengder... Så nå ligger vi her å venter på at ting skal skje.. Ingen rier til nå, kunn litt tak i korsryggen av og til. Kan også være med i et forskningsprosjekt, da blir jeg enten satt i gang i morgen eller onsdag, det er opp til meg. Har til nå sagt ja til i morgen, men skal sove på det. Ellers er jeg virkelig ikke klar for dette!! Er ikke forberedt på fødselen i det hele tatt, så tårene å redselen er alltid rett rundt hjørnet... Men, det er ingen vei tilbake...OPPDATERING!!!! En prins kom til verden i går 17.42. 3065gr og 47cm. Han var stor med tanke på at det var i uke 34. Han får mat gjennom sonde å har lavt blodsukker. Han må være på intensiv avd for nyfødte, mens jeg ligger på barsel. ellers var det en fin fødsel og alt står bra til tros alt:) OPPDATERING NR.2!!!!!!! (Sorry at ting blir tett skrevet, men skriver fra iPad) antibiotika og glucose er avslutta:) men han har fått gulsott, så ligger nå under lys, håper det går seg til til i morgen:) var i samtale med jordmor tidligere i dag, spurte da ang størrelsen på han, men hun sa at det var ikke noen spesiell grunn til det, hadde jeg gått til termin hadde han våre kanskje rundt 4 kg, å det er jo ikke så unormalt.
Får vi ny oppdatering i dag?:) Er så spent på å høre hvordan det går med lillegutten din<3 Hadde vært så fint om du får ha han hos deg snart:)

Back
Topp