Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vi ny oppdatering i dag? Er så spent på å høre hvordan det går med lillegutten din<3 Hadde vært så fint om du får ha han hos deg snartHar termin 31 desember, er 34+3 i dag, men lillegutt har det travelt... Var på h&m i dag, var inni prøverommet, plutselig stod jeg der våt mellom beina. Tror jeg fallt litt ut av meg selv, for jeg ble bare stående å se på det som hadde skjedd å visste ikke helt va jeg skulle gjør alene var jeg også... Kom meg ut i bilen (takk Gud for svarte bukser) å ringte først føden og så mannen... Trodde en stund jeg bare hadde tissa på meg, men var så store mengder... Så nå ligger vi her å venter på at ting skal skje.. Ingen rier til nå, kunn litt tak i korsryggen av og til. Kan også være med i et forskningsprosjekt, da blir jeg enten satt i gang i morgen eller onsdag, det er opp til meg. Har til nå sagt ja til i morgen, men skal sove på det. Ellers er jeg virkelig ikke klar for dette!! Er ikke forberedt på fødselen i det hele tatt, så tårene å redselen er alltid rett rundt hjørnet... Men, det er ingen vei tilbake...OPPDATERING!!!! En prins kom til verden i går 17.42. 3065gr og 47cm. Han var stor med tanke på at det var i uke 34. Han får mat gjennom sonde å har lavt blodsukker. Han må være på intensiv avd for nyfødte, mens jeg ligger på barsel. ellers var det en fin fødsel og alt står bra til tros alt OPPDATERING NR.2!!!!!!! (Sorry at ting blir tett skrevet, men skriver fra iPad) antibiotika og glucose er avslutta men han har fått gulsott, så ligger nå under lys, håper det går seg til til i morgen var i samtale med jordmor tidligere i dag, spurte da ang størrelsen på han, men hun sa at det var ikke noen spesiell grunn til det, hadde jeg gått til termin hadde han våre kanskje rundt 4 kg, å det er jo ikke så unormalt.