Blir visst en november baby

Oj, så spennende:-). Ønsker deg masse lykke til og at du får en flott fødsel:-). Jeg har forresten termin samme dag som deg, men satser på at han her holder seg inne til over nyttår:-).

Gleder meg sånn til å høre oppdatering fra deg:) Håper alt har gått bra og at dere er friske og raske:)

Gratulerer så mye med den lille prinsen!!:) godt å høre at alt står bra til!:)

Åj! Gratulerer så mye med en stor, fin gutt! Kjenner at jeg plutselig fikk litt panikk her for jeg har termin 3 dager etter deg.. Nå skal tøyet vaskes og syjehusbaggen pakkes! Lykke til med lilleprinsen!

Gratulerer med en stor gutt!! Han er 400 gram mer enn min som var født i uke 35+2... :) Han fikk også morsmelk på sonde den første tiden.
Håper blodsukkeret og alt stabiliserer seg raskt slik at dere får være sammen hele tiden.

Gratulerer så mye med den lille prinsen :)
Kjenner jeg gleder meg veldig til det er vår tur, men jeg får smøre meg med tålmodighet i 10 uker til

Gratulerer så mye med nurket ditt og masse lykke til videre! Skjønner dette gikk litt fort for deg og at det er skremmende og uvant! Støtt deg til alle du kan på sykehuset og sørg for å bli tatt vare på! :)

Oi! Denne tråden har jeg ikke sett!! Gratulerer så mye med lille prinsen <3 Forstår godt det kom på deg som et sjokk! Var sjokk i seg selv for meg bare å se at det alerede er i gang her på Januar ;) Hvordan forsknings prosjekt var det?

Kos deg masse med den lille prinsen <3 Å bli mamma er helt utrolig <3

Så flott at det gikk bra! :)
Men syns han va en smule stor...E du sikker på at terminen va rett?

Gratulerer! Så godt det står bra til med dere! Litt trist å ikke få ligge på samme avdeling, det måtte jeg sist, men da var det ekstea godt når vi kom hjem;) heldige deg som er ferdig:D

Gratulerar så massa:-) lycka till framöver!

Gratulerer med en velskapt gutt:) nå må vi jo lage fødetråd;)

Gratulerer gratulerer:) Høres ut som en gutt som tålte å komme litt tidlig? Håper alt går bra og at dere får begynne å amme/mate selv snart:)

Men det er heeelt snålt at vi må ha en fødetråd allerede!!?? uuuæææ tida går så fort!

Gratulerer så mye!!! Han var jo så stor til å være født så tidlig, kjempeflott det, da går nok alt fint for han:) Kos deg masse og håper han raskt får komme ut fra intensivavdelingen;)

Hipp,hipp hurra å gratulerer med turbogutn :) Håpe dokk har d fint å kose dokk masse :)

Gratulerer så masse :)

Så godt at han var så stor, da:) Gratulerer så mye, og lykke til videre:) Håper han kommer ut av intensiven snart:)

Back
Topp