Blir visst en november baby

Eiksi

Betatt av forumet
Har termin 31 desember, er 34+3 i dag, men lillegutt har det travelt... Var på h&m i dag, var inni prøverommet, plutselig stod jeg der våt mellom beina. Tror jeg fallt litt ut av meg selv, for jeg ble bare stående å se på det som hadde skjedd å visste ikke helt va jeg skulle gjør;) alene var jeg også... Kom meg ut i bilen (takk Gud for svarte bukser) å ringte først føden og så mannen... Trodde en stund jeg bare hadde tissa på meg, men var så store mengder... Så nå ligger vi her å venter på at ting skal skje.. Ingen rier til nå, kunn litt tak i korsryggen av og til. Kan også være med i et forskningsprosjekt, da blir jeg enten satt i gang i morgen eller onsdag, det er opp til meg. Har til nå sagt ja til i morgen, men skal sove på det. Ellers er jeg virkelig ikke klar for dette!! Er ikke forberedt på fødselen i det hele tatt, så tårene å redselen er alltid rett rundt hjørnet... Men, det er ingen vei tilbake...OPPDATERING!!!! En prins kom til verden i går 17.42. 3065gr og 47cm. Han var stor med tanke på at det var i uke 34. Han får mat gjennom sonde å har lavt blodsukker. Han må være på intensiv avd for nyfødte, mens jeg ligger på barsel. ellers var det en fin fødsel og alt står bra til tros alt:) OPPDATERING NR.2!!!!!!! (Sorry at ting blir tett skrevet, men skriver fra iPad) antibiotika og glucose er avslutta:) men han har fått gulsott, så ligger nå under lys, håper det går seg til til i morgen:) var i samtale med jordmor tidligere i dag, spurte da ang størrelsen på han, men hun sa at det var ikke noen spesiell grunn til det, hadde jeg gått til termin hadde han våre kanskje rundt 4 kg, å det er jo ikke så unormalt. OPPDATERING NR.3!!!!!!!!! Han ligger ikke i lys lenger, men gulsotten var litt stigende i dag, men trenge ikke mer lys inntil videre. Ellers har han en del metningsfall, oksygene i blodet synker. Snakket med legen i dag, hun sier at det bare er at han glemmer seg av, han er jo født for tidlig, så alt er jo ikke fullt utviklet i den grad. Får nå noe medisiner som skal hjelpe han på vei. Var helt grusomt i går når gutten min ble helt blå å ikke fikk puste. Må da riste i han slik at han husker at han må puste.. han har i dag fått sitt første bad<3 koste seg masse i vannet <3 melkeproduksjonen min er i gang, å han er på god vei til å ta pupp:) dagen i dag har også vært litt tung tros alt... Ei annen her inne på januar mistet sin kjære gutt, bare tanken på at hun er her på samme sykehus å har en forferdelig opplevelse setter tårene mine i sving:( sender henne store varme klemmer<3 nå slapper jeg litt av på hotell rommet som jeg flytta inn på i går, mens lille gutt ligger trygt å godt på far's bryst nede på avdelingen:)

Lykke til! Dette går nok kjempe bra, og dette greier du! xsmile2

Har termin 31 desember, er 34+3 i dag, men lillegutt har det travelt... Var på h&m i dag, var inni prøverommet, plutselig stod jeg der våt mellom beina. Tror jeg fallt litt ut av meg selv, for jeg ble bare stående å se på det som hadde skjedd å visste ikke helt va jeg skulle gjør;) alene var jeg også... Kom meg ut i bilen (takk Gud for svarte bukser) å ringte først føden og så mannen... Trodde en stund jeg bare hadde tissa på meg, men var så store mengder... Så nå ligger vi her å venter på at ting skal skje.. Ingen rier til nå, kunn litt tak i korsryggen av og til. Kan også være med i et forskningsprosjekt, da blir jeg enten satt i gang i morgen eller onsdag, det er opp til meg. Har til nå sagt ja til i morgen, men skal sove på det. Ellers er jeg virkelig ikke klar for dette!! Er ikke forberedt på fødselen i det hele tatt, så tårene å redselen er alltid rett rundt hjørnet... Men, det er ingen vei tilbake...

Så spennende.. Det går nok helt sikkert bra! Du får ha masse lykke til<3 Skal krysse fingrene for dere:)

Så spennende! Skjønner det kom brått på. Lykke til!!

åj, nå ble jeg helt sjokka!!!
Men så flink du var da!!!!!! Tror jeg hadde fått helt panikk om det hadde skjedd med meg.
Dette går nok fint, skal sende mange gode tanker din vei.
Håper du får slappet av i natt :)
Lykke til ;)

Oi, så spennende! Lykke til med alt du har foran deg nå. Støtt deg til jordmor og krev at de er der for deg, og snakker med deg om det du er redd for. Håper at du får en god natt og en fin fødsel når det setter igang! Krysser fingrene for deg =)

Oi.. Masse lykke til. Som sagt mange ganger nå. Min første kom 34+4, og det gikk strålende... stor og fin og ferdig gutt...

masse masse lykke til :) håpe alt går bra og dette fikse du lett :) sender og en go klem <3

Lykke til!! Har termin to dager før deg og trudde eg kanskje kom til og treffe deg på SUS.....
Kan godt tenke meg du er i litt sjokk, men dette blir super bra!
venter spent på oppdatering, sov godt! :goodnight

masse lykke til :) dette går nok så fint så :) sender en klem <3

åj, nå ble jeg helt sjokka!!!
Men så flink du var da!!!!!! Tror jeg hadde fått helt panikk om det hadde skjedd med meg.
Dette går nok fint, skal sende mange gode tanker din vei.
Håper du får slappet av i natt :)
Lykke til ;)

Signerer denne.... Hjertet mitt hoppet over et slag når jeg leste overskriften din. "Det har begynt", tenkte jeg. Ønsker deg masse masse lykke til, og håper den lille er klar til å komme ut. Tenk, snart har du ditt lille nurk i armene :)

Ojojoj :-) masse lykke til, dette går så bra så, babyen er nedgangen stor også nå :-) Hold oss oppdatert da :-)

Oj, skjønner det kom litt brått på! Masse lykke til, dette går så fint så. Stor klem fra meg xsmile2

Masse lykke til! :)

Masse lykke til!! Håper du får en fin fødsel :-) forstår godt du er sjokket! Hadde eg og blitt.. Hehe

Masse lykke til :) godt du er så langt på vei, og at det skjedde med deg og ikke meg f.eks. Gleder meg til å se bilde av nurket ditt! :) som sikkert alle andre gjør her. Spennende å følge med!

Krysser fingrene for deg i dag =)

Back
Topp