blir utak på mandag

ORIGINAL: Julibaby08

Masse lykke til på mandag Hege!!! Skal krysse fingrene for at alt klaffer for deg denne gangen, og at det blir en skjønn liten februar baby på dere!! Stor klem fra oss

masse lykke til!!!

OIOIOI....SÅ GØYT DA=)) VI BEGGE VENTER PÅ EN SPENNENDE TELEFON PÅ TIRSDAG OG SKAL SETTE INN EGG PÅ ONSDAG...DET HADDE VÆRT GØYT OM DET GIKK I OPPFYLLELSE FOR OSS BEGGE SÅ KAN VI FØLGE HVERANDRE TIL TERMIN...hihi[:)][:)][:)] skal tenke mye på deg=))

Masse lykke til med uttak imorra. [:)]

[:)] Lykke til med uttaket i morgen, skal tenke på deg ja [:)]

Hegemw lykke til, du er vel på veg allerede til Porsgrunn du kan jeg tenke meg, gleder meg å høre hvordan det gikk når du kommer hjem, krysser fingrene for deg[:D]

cizzyen, ja det blir gøy, fikk ut 19 egg idag så blir spennende tlf tirsdag.
ja håpe vi begge får gull egg satt inn onsdag, ja hadde vært topp å følge hverandre.
tvi tvi

ja da var jeg kommet hjem,
gikk greit, litt vondt  men det må man vel regne med når man får ut 19 egg.
så jeg må ta blodprøve onsdag, må også drikke 3 liter vann noen dager fremover.
så nå ligger jeg bare på sofaen å slapper av.

blei også ganske dopet idag, hehe, svarte feil på spørsmål flere ganger, hehe var litt morsomt.
litt groggy ja, tror mannen syns det var litt morsomt :)

så blir det å ringe inn imorra etter 11

ORIGINAL: hegemw

ja da var jeg kommet hjem,
gikk greit, litt vondt  men det må man vel regne med når man får ut 19 egg.
så jeg må ta blodprøve onsdag, må også drikke 3 liter vann noen dager fremover.
så nå ligger jeg bare på sofaen å slapper av.

blei også ganske dopet idag, hehe, svarte feil på spørsmål flere ganger, hehe var litt morsomt.
litt groggy ja, tror mannen syns det var litt morsomt :)

så blir det å ringe inn imorra etter 11

Så bra da!!! Var det vondt altså? Må vel regne med det ja.. Men hva skal du ringe inn i morra egentlig?

var liksom ikke vondt det han gjorde, eller kjente det liksom i magen der han hadde vært.
skal ringe inn å høre hvor mange egg som har blitt befruktet av min manns kjære sæd.

var liksom ikke vondt det han gjorde, eller kjente det liksom i magen der han hadde vært.
skal ringe inn å høre hvor mange egg som har blitt befruktet av min manns kjære sæd.

Ja, selvfølgelig... Tenkte nok ikke heilt klart der jeg..hehe.

Lykke til!!!!

cizzyen, ja det blir gøy, fikk ut 19 egg idag så blir spennende tlf tirsdag.
ja håpe vi begge får gull egg satt inn onsdag, ja hadde vært topp å følge hverandre.
tvi tvi

oioioi...så bra da=)) blir nåkk egg uansett på deg og det er kjempebra=))
ja vært gøyt å følge hverandre ja=)) hiihi[:D]
LYKKE TIL DA=))

10 egg var blitt befruktet hitill, kunne bli flere sa hun, men er fornøyd med 10 og jeg. blir spennende å høre hvor mange som har delt seg riktig imorra. blei også bare 18 egg igår for det ene var bare et skall.

Back
Topp