blir utak på mandag

Lykke til med sprøyta Hege[8D] Dette går så bra så, husk å ta det du skal bruke ut av køleskapet 1 time før, slik at du ikke setter kald dose, da svir det nok litt mer enn dersom du sprøyter inn romstemperatur, 30 min før holder også[:D]

Hege godt du er i rute nå[:D]

jepp, deilig det.

nå skal vi snart sette igang med en film så tiden går litt fortere,

next- med nicholas cage

Masse lykke til på mandag Hege!!! Skal krysse fingrene for at alt klaffer for deg denne gangen, og at det blir en skjønn liten februar baby på dere!! Stor klem fra oss

Det var flott at sprøyta gikk greit, den er nok grei på en måte jeg mener den blir vel ferskere på en måte når vi blander den selv, men hovedgrunnen er vel at den er mye billigere , da har man 3 el sprøyter til under prisen av en ferdigblandet sprøyte.

Lykke til i morgen snuppa,det blir nen spennendes dager fremover nå, særlig på tirsdagen, da blir løypa lagt - den mest stressende dagen etter min mening - iallefall psykisk, he he....

ja er litt nervepillende på tirsdagen,
verste beskjeden er jo at de ikke blir befruktet da. huff men det blir de jo :)

har time kl 11 imorra så da kan dere sende med en fin tanke :)

Skal tenke på deg jeg Hege, og sende over noen smertestillendes og beroligendes tanker til deg.
Venter spent på oppdateringen din i morgen snuppa.

ORIGINAL: twinanne

Skal tenke på deg jeg Hege, og sende over noen smertestillendes og beroligendes tanker til deg.
Venter spent på oppdateringen din i morgen snuppa.

takk for det :) jeg venter i spenning selv :))

Ønsker deg masse lykke til på uttak imorgen hegemw[:D][:D]
Håper det blir mange gode egg på deg.

Lykke lykke til vennen, skal tenke på deg!!

ORIGINAL: livslyst

MASSE LYKKE TIL I MORRA!!![:)]

Back
Topp