Blir satt i gang i morra...

Sitter fortsatt med baby i magen jeg!!! På morran i dag fikk jeg sprøytet inn noe gel som skulle sette meg i gang. Så jeg har gått med rier siden ca 10 på morran i dag. De ble veldig sterke sånn i 15 tia, men nå har de roet seg igjen.. Og siden blodtrykket mitt nå nesten er helt bra gjør de ikke noe.. I hvert fall ikke før i morgen! Litt lei nå asså :-(

Sitter fortsatt med baby i magen jeg!!! På morran i dag fikk jeg sprøytet inn noe gel som skulle sette meg i gang. Så jeg har gått med rier siden ca 10 på morran i dag. De ble veldig sterke sånn i 15 tia, men nå har de roet seg igjen.. Og siden blodtrykket mitt nå nesten er helt bra gjør de ikke noe.. I hvert fall ikke før i morgen! Litt lei nå asså :-(

Off, stakkars! Krysser fingrene for at det tar seg opp raskt og at du snart har babyen din i armene dine :D

ååhh så kjipt!
skjønner godt du blir lei når du må gå sånn :/ lykke til! så håper vi det tar seg opp så du slepper ventetiden!

Ingen baby ennå :-( Men riene har gitt seg helt nå da!! Så spent på hva de sier på legevisitten..

er du langt på vei nå da?
var det idag du skulle til legen?
Jeg er 38+4 i dag.. Ligget på sykehuset siden jeg var på sjekk for tre dager siden. Ikke vært like mange sjekker i dag, men legen har vært hos meg to ganger - først for å sette inn gel - så for å se om det var utvida seg.. Fortsatt 3/4 cm bare så håper de gjør noe snart nå ;-)

Jeg er 38+4 i dag.. Ligget på sykehuset siden jeg var på sjekk for tre dager siden. Ikke vært like mange sjekker i dag, men legen har vært hos meg to ganger - først for å sette inn gel - så for å se om det var utvida seg.. Fortsatt 3/4 cm bare så håper de gjør noe snart nå ;-)

godt du blir passet på i allefall ;p
håper det tar seg opp for deg nå da, siden du har fått gel å greier :)

Åh så kjedelig å vente så lenge! En ting er å være lei og håpe på fødsel, en annen ting er å gå å vente på en fødsel man egentlig har satt igang....

Krysser fingrene for at det skjer noe snart. :)

Ooooo masse lykke til! Nå som de har tatt vannet går det nok fort fremover :)

Back
Topp