Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, egentlig ikke.. Men har slitt med høyt blodtrykk hele svangerskapet og også hatt litt til og fra med proteiner i urinen.. Når jeg fortalte at føttene mine hovna opp veldig i går og at jordmora som jeg går til til vanlig ville at noen skulle ta tak i meg snart, ble det fort bestemt at jeg skulle settes i gang ;-) Har hatt positiv opplevelse før med igangsettelse så er fornøyd jeg ;-)Oioioi! Spennende Var du forberedt på igangsetting?
Det er bra du er fornøyd med avgjørelsen. Det gjør nok alt lettere Deilig å vite at du får møte nurket i morgen da!!♥Nei, egentlig ikke.. Men har slitt med høyt blodtrykk hele svangerskapet og også hatt litt til og fra med proteiner i urinen.. Når jeg fortalte at føttene mine hovna opp veldig i går og at jordmora som jeg går til til vanlig ville at noen skulle ta tak i meg snart, ble det fort bestemt at jeg skulle settes i gang ;-) Har hatt positiv opplevelse før med igangsettelse så er fornøyd jeg ;-)
Du går vel ikke over 2 uker på overtid... Men kjedelig å vente og vente og det ikke skjer noe..Så spennende! Deilig å ha en dato og et klokkeslett å forholde seg til! Her sitter jeg på overtid og aner ingenting! ;D