Blir satt i gang:D

junibebi89

Gift med forumet
Finally!! Så.. ligger her etter flere timer siden de satt inn modning tablett kl 12. Kjenner ikke store forskjellen gitt. Fikk beskjed om å gå litt etter at de endelig tok av ctg en (babyen vår er så innmari rolig) men da var jeg så sliten og trøtt etter alt "styret" :p hehe og måtte sove litt:p. Men har gått litt nå. Ikke så mye som har skjedd. Fortsatt 1 cm åpning.

Vil gjerne høre andres modning tablett erfaringer hvis noen vil dele :)

Ingen erfaringer å komme med dessverre, ville bare ønske masse lykke til! Håper du modner fint og at fødselen kommer i gang snart ;)

Jeg fikk 8 modningspiller pga vannavgang. Null modning, så endte med keisersnitt. Men du har jo allerede 1 cm åpning, så regner med at det blir utvikling til deg etterhvert :) Lykke til!

Lykke til!:)

Masse lykke til, nå har du endelig snart babisen din i armene:D❤️

Hurra:) fikk noen tabletter sist pga vannavgang og merket ikke forskjell på smerter. Måtte ha drypp for å få ordentlige rier men var veldig fornøyd med opplevelsen!:D

Åå gleder meg så til å følge med her den neste tiden ! Glad jeg ammer om natta så jeg får sjekket ! Lykke til, snupp !

Jeg fikk 8 modningspiller pga vannavgang. Null modning, så endte med keisersnitt. Men du har jo allerede 1 cm åpning, så regner med at det blir utvikling til deg etterhvert :) Lykke til!

Ble du satt i gang pga overtid? 8 tbl ja, det var mye.. hvor mange dager holdt det på?.. ja nå har jeg fått 2 cm åpning også! Jippi! Skrekkblandet fryd det her ja:p. Fikk pille nr 2 kl 18. Var lettere å få opp denne :). Heldigvis! ! Fått mer og mer vondt i magen og føler meg mer uvel.. mer diaré og sånn..

Det er helt vilt:D 10-11 mnders ventetid er snart over!! ? :o rart! Og digg!
Helt merkelig følelse det der, tenkte det samme da jeg ble satt igang:) jeg fikk ballongkateter og Misodel så jeg har ingen erfaring med piller, men kona til broren min ble satt igang med stilkpiller pga overtid! Det tok nesten nøyaktig et døgn fra første pille til ungen var ute :)

Last edited:
Ble du satt i gang pga overtid? 8 tbl ja, det var mye.. hvor mange dager holdt det på?.. ja nå har jeg fått 2 cm åpning også! Jippi! Skrekkblandet fryd det her ja:p. Fikk pille nr 2 kl 18. Var lettere å få opp denne :). Heldigvis! ! Fått mer og mer vondt i magen og føler meg mer uvel.. mer diaré og sånn..
Fostervannlekkasje 10 dager før termin. Fikk første pille etter 20 timer. Tror ikke kroppen var klar for fødsel så tidlig. Og pga seteleie ville de ikke sette drypp. Så det ble keisersnitt 85 timer etter vannavgang.
Til meg ble det ikke så mye mer behagelig å sette pillene, så tror noe skjer snart hos deg! Hvil deg så mye som mulig og fyll på med næring og væske, snart har du bebisen på brystet ditt❤

Åå ble skikkelig glad på dine vegne nå! Nå har du ventet såå lenge men du er i gang :D masse masse lykke til!! <3

Back
Topp