Blir så oppgitt!!

ORIGINAL: Trine82

jeg er lite der inne, det virker som det er en fast gjeng som er der, og andre får nesten ikke svar på sine innlegg engang, trives best her inne jeg og [:)]

Helt enig med deg Trine..... Og de krangler om bra mye rart der inne...

For meg holder det stort sett med "Født i Januar 2006" og "Termin i mai"[;)] Men blir det lite liv her så stikker jeg innom Generell, må jeg vel innrømme..
Er jo NOEN snille og greie innimellom der også[;)][:D]

ORIGINAL: Lillepooh

krangler om alt mellom himmel og jord.
Her om dagen ble noen så sure at de ville slette seg etter å ha diskutert
hvilken måte som var best å oppbevare plastposer på...!!!

Åh, herregud, er det mulig[&:] Hvor gamle er disse folka egentlig????[8D] Trodde det var voksne mennesker inne her jeg[;)] 

Det blir for mange mennesker der inne tror jeg, det er for mange som har en mening om en ting...og med de hormonene i tillegg, så er det ikke så rart at det blir krangling og kaos, hehe...
Det er jo bare å holde seg unna det, istedetfor å stikke innom der å lese for å bli irritert [;)]

ORIGINAL: jealie24

ORIGINAL: Trine82

jeg er lite der inne, det virker som det er en fast gjeng som er der, og andre får nesten ikke svar på sine innlegg engang, trives best her inne jeg og [:)]

Helt enig med deg Trine..... Og de krangler om bra mye rart der inne...

Signerer denne jeg også! Har skrevet noen innlegg der inne, men virker ikke som noen gidder å svare da de ikke vet hvem jeg er ..
Trives best her inne jeg [:D][:D]

Back
Topp