Blir så oppgitt!!

litjtrøndern

Glad i forumet
Før jeg ble gravid denne gangen, var jeg mye inne på generell... det var like før jeg meldte meg ut!![:@]
Syntes ikke det var annet enn krangling, skitkasting og sammensvergelser!! Blir så sint!

Etter jeg ble gravid nå, har jeg holdt meg stort sett her inne på mai forumet, og har storkosa meg med dere jenter[:)]

I påska har det jo vært lite aktivitet her inne, så jeg har smugtitta litt inne på generell igjen, og jammen driver de på ennå!!! Hva skjer a?[:@]

Nei, tror jeg blir her inne jeg!

hva krangler de om da?? er bare inne der av og til å ser jeg, men skriver ikke noe..

Hehe...

Ja, det er ikke store forandringen der...
Er en grunn til at jeg holder meg til født jan'06 og hobby, og nå her i mai...

Like greit..har prøvd å se der inne jeg og..men det er helt nyttesløst..bare krangling bare irritasjoner og slikt..off..at noen er så barnselig er jo helt utrolig.skal jo liksom være en side for mødre, kommenede mødre og prøvere dette her.. det er der man skal hjelpe hverandre og ha en koselig tid men masing og slappe av..Men så starter de å krangle...KJIPT..ødelegger jo for oss andre som kom innpå her for nettopp de grunnene man skal...GRRRRR[:@]

krangler om alt mellom himmel og jord.
Her om dagen ble noen så sure at de ville slette seg etter å ha diskutert
hvilken måte som var best å oppbevare plastposer på...!!!

Dette er jo første gang for meg, men jeg er her inne mye. Når det ikke er folk her inne på mai, holder jeg meg som regel unna bv, for det er som du sier mye drittkasting og teite samtaler/tråder på generell... Og jeg liker ikke måten folk blir uthengt på generell, av folk som tror det er så mye mer verdt enn andre. Nei, takke meg til mai-jentene som er så allrighte og snille. Hva skulle vi gjort uten hverandre??

Oi ! jeg har bare vært litt innom men har trukket meg raskt ...Det er vanskelig når alt ender opp med krangling ja !

ORIGINAL: Lillepooh

Oh my gaaad!!!
Greit nok at det er mange hormonelle kvinner der, men det må jo gå an å oppføre seg!? Og hvorfor legge inn et innlegg der man forteller at tråden er upassende? Da hjelper man jo bare med å dytte tråden opp?[8|]

ORIGINAL: Bøllefrøet 16.05.07

Dette er jo første gang for meg, men jeg er her inne mye. Når det ikke er folk her inne på mai, holder jeg meg som regel unna bv, for det er som du sier mye drittkasting og teite samtaler/tråder på generell... Og jeg liker ikke måten folk blir uthengt på generell, av folk som tror det er så mye mer verdt enn andre. Nei, takke meg til mai-jentene som er så allrighte og snille. Hva skulle vi gjort uten hverandre??

Ja, ikke sant[;)] Tviholder på dere jeg!!

Jeg har vært inne på generelt å titta. Må si jeg er passe oppgitt over folk som gidder å krangle på den måten. Ingenting blir jo seriøst der inne. Det er mye trivligere å være her inne med dere[:D]

hehe[:D] måtte bare le ang. de plastposene... er det mulig?!

ja, det er mye koseligere inne på termin og født klubben :-)

trives beste her jeg også!!! Har fulgt med litt på generell og på svangerskapet de siste dagene, litt av  en drama-komedie som utspant seg på generell i formiddag i allefall! Holder for det meste kjeft jeg, men enkelte ting MÅ jeg bare kommentere!!

Ja, de krangler om aaaalt der inne. Dersom det er noe en person har fått lagt feil trykk på eller de ikke godkjenner måten denne personen er på, blir man hakket på og omtrent "sparka" når man ligger nede... Og det har blitt tatt opp at noen brukere kun svarer på innlegg til personer de liker og kjenner,og lar være å svare på andre ukjente innlegg... Det merkes jo, at visse brukere kun svarer på innlegg til folk de liker og digger... Merkelig... Alle har jo noe å si om de fleste saker, og jeg svarer selv på alt jeg føler jeg har noe svar på!

eg er innom som regel, men skummer meg fram til de litt seriøse trådene,som er intressane for meg. blir en del krangling der inne ja..[8|] jaja, de får styre på[;)]

ORIGINAL: litjtrøndern

ORIGINAL: Lillepooh

Oh my gaaad!!!
Greit nok at det er mange hormonelle kvinner der, men det må jo gå an å oppføre seg!? Og hvorfor legge inn et innlegg der man forteller at tråden er upassende? Da hjelper man jo bare med å dytte tråden opp?[8|]

Hehe.. Helt enig m dere jenter..!!![;)]
utrolig hva de kan blåse opp og krangle om..!!

Har forstått at temperaturen på det forumet er ganske hett ja.. hehe, at de gidder!![8D][:)] Stortrives her inne jeg, dere er supre, jenter!!![:)][:)]

Veldig god plan, litjtrøndern!
Syns det er alt for mye krangling der selv... Er aldri der, bare her og på Svangerskapet + en snartur innom jentene på Før svangerskapet innimellom. Er fortsatt noen igjen der fra den tiden da jeg var der!

Har også sett såvidt innom generell avogtil, men kommer frem til at hvis det ikke er noe som skjer på mai forumet, er det ofte like greit å logge av.. Syns det er en fin gjeng her.[;)] Det er vel bare en gang iløpet av tiden her inne at jeg syns det har vært "litt på kanten" med kommentarer, og det er jo bra.[:)] 

Back
Topp