Blir nok ingen septemberbaby på meg..

har ikke sladrisen hørt noe`??
 
Spennende å vente på oppdatering!

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Venter i spenning! :)


<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
 
Oioioi, har vært i min egen lille drømmeverden!:p Lille Tuva kom til 11.08.13 kl.23.40! Hun var 2720gram og 48cm lang! Heeelt perfekt!
Fødselen var ett mareritt etter at jordmor tok vannet 2045, jeg husker den første rien som kom, og etter det husker jeg absolutt ingenting før kl.23 og pressriene kom! Så har 2 timer som er helt borte fra hukommelsen! Det var visst en traumatisk opplevelse for min kjære, men vi har heldigvis fått det litt på avstand nå!:) har snakket med jordmoren i etterkant og hun sa hun aldri hadde kommet til å tatt vanne dersom hun visste hva som ville skje! Jeg hadde skikkelige stormrier, og ingen pauser mellom, så var nok derfor kroppen min blacka helt ut! De fikk ikke kontakt med meg, jeg var helt innelåst i min egen kropp! Men det er såå verdt det nå når vi ligger med vår fantastiske datter på brystet!:) ImageUploadedByBV Forum1376422927.661791.jpg
 
Åh, hellandussan for en nydelig liten jente :) gratulere så masse ;)
 
Tøff fødsel med verdens nydeligste resultat!!:) gratulerer så mye! Håper du kommer deg etter opplevelsen. Godt din kjære rakk fram. kos dere med den lille og nyt tiden sammen;)
 
nydelig. gratulerer :)
 
Så nydelig! Gratulerer så mye! <3
 
For ei herlig lita jenta :) no må september komme snart :)
 
Gratulerer sååå mye!! Nydelig jente:)
 
Gratulerer så mye med en nydelig liten jente!
 
Back
Topp