Blir nok ingen septemberbaby på meg..

mharty

Forelsket i forumet
Slimproppen gikk igårkveld-var inne på føden en tur for undersøkelse og livmortappen hadde visst flatet helt ut og jeg hadde 1cm åpning.. Jeg deo hjem for å prøve å slappe av, men har ikke sovet ett sekund inatt pga smerter i korsrygg! Og dette er den enste helgen hvor jeg er heeeelt alene! Samboer er i Oslo, og det var ingen ledige fly hjem før 22ikveld! Så lillenurk burde holde seg inne leeenge! Som jordmor sa, det kan ta timer-det kan ta dager! Men september blir det nok ikke! Woææ!!
 
Ojoj! Får ikke sove jeg heller- så da heier jeg heller på deg :D
Du får ligge helt i ro, sånn at det ikke skjer noe mer før mannen kommer hjem! Når har du termin egentlig?
 
Ojoj! Får ikke sove jeg heller- så da heier jeg heller på deg :D
Du får ligge helt i ro, sånn at det ikke skjer noe mer før mannen kommer hjem! Når har du termin egentlig?

Må nok en tur nedover til føden igjen nå, smertene har tatt seg opp! Så jeg må få noe å slappa av på!:p har egentlig termin 11.sept, så er 36 uker på vei idag! Litt for tidlig etter min smak, men satser på det går fint likevel:)
 
typisk det, du får knipe igjen som best du kan :) og slimproppen kan jo dannes på ny ;) håper du kan vente et par uker til med å møte baby - uansett lykke til hva enn som skjer ;)
 
Så spennende!! Håper nurket holder seg til i natt. ;) Lykke til!! :)
 
Så spennende!
Masse lykke til og hold oss oppdatert ;-)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
 
Klarer nok ikke å knipe igjen! Fødsel er i gang gitt!:p men håper det tar lang tid før det er full åpning!:p
 
oi! så spennende! åssen går det nå da? er du hjemme? på føden?
 
Slimproppen gikk igårkveld-var inne på føden en tur for undersøkelse og livmortappen hadde visst flatet helt ut og jeg hadde 1cm åpning.. Jeg deo hjem for å prøve å slappe av, men har ikke sovet ett sekund inatt pga smerter i korsrygg! Og dette er den enste helgen hvor jeg er heeeelt alene! Samboer er i Oslo, og det var ingen ledige fly hjem før 22ikveld! Så lillenurk burde holde seg inne leeenge! Som jordmor sa, det kan ta timer-det kan ta dager! Men september blir det nok ikke! Woææ!!
Jeg har liggi med 2 cm åpning i over ei uke nå, så det kan gå bra :) Lykke til :)
 
Masse lykke til!:) håpe pappaen rekker frem i tide:)
 
Ligger på føden! Riene blir sterkere og tettere!:)
 
Ååååh !! Så spennende!! Håper pappa'en får sneket seg med et tidligere fly! Har du noen med deg da? Lykkelykke til <3 :)


Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013
 
Oi oi!! Spennende :) liker ikke alle som sniker jeg altså :p hehe:) lykke til!
 
Oi oi. Spennende. Masse lykketil kjære.
sender deg en god klem. :smiley-angelic003
 
Og så klarte jeg å sovne igjen etter å ha vasket og ryddet hele leiligheten (bare støvsuging og vask av gulv, men det tar mannen)...

Men over til det viktige: åååååååh! Håper det går bra med deg og den lille! Er ikke i tvil om at det vil gå bra selvom du føder nå:) så heia heia!
 
Back
Topp