Da har vi sånn halvveis begynt å prøve på nr 2! Vi har snakket om det og jeg er klar, mannen sier han ikke er klar, meeeen har har forsåvidt bestemt at vi prøver virker det som! forrige gang vi prøvde så inkluderte jeg han i alt fra mensen til eggløsning og kanskje litt for mye denne gangen virker det som han vil det skal skje uten at vi bestemt "prøver" på det
Jeg tror ihvertfall i dag at jeg er 4 dpo hvis jeg hadde EL 19. Januar. Vi hadde ubeskyttet sex morgen og kveld den 17 og kvelden 18. Hadde vært kjekt hvis det klaffet første pp. Da får jeg isåfall termin i midten av oktober og det er ikke altfor nærme jul og Noah sin bursdag I tillegg kommer barnet til å være ca 10 mnd i bryllupet mitt
Jeg tror ihvertfall i dag at jeg er 4 dpo hvis jeg hadde EL 19. Januar. Vi hadde ubeskyttet sex morgen og kveld den 17 og kvelden 18. Hadde vært kjekt hvis det klaffet første pp. Da får jeg isåfall termin i midten av oktober og det er ikke altfor nærme jul og Noah sin bursdag I tillegg kommer barnet til å være ca 10 mnd i bryllupet mitt