Masse lykke til med prøvingen
Tusen takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med prøvingen
Så spennede å høre at dere er i full gang * klem
Den forstår jeg. Blir sånn å hoppe rett på hesten igjen [emoji14]Ja, det er spennende!
Litt rart fordi jeg tenker oppi hodet mitt at jeg er gravid. Blir litt tullete i hodet når man blir gravid og mister og rett på prøving igjen. Rekker liksom ikke å få summet seg [emoji85]
Den forstår jeg. Blir sånn å hoppe rett på hesten igjen [emoji14]
Noen ganger er det lurt. Jeg har ennå ikke annonsert spiren. Ville vente til uke 20. Bare de jeg bor med og de nærmeste som hjelper meg med L som hvetJa [emoji85] har liksom holdt på å ville si til pappa at det kommer én til snart [emoji23] det gjør jo forhåpentligvis det! Men kanskje lurt å vente en stund inn i svangerskapet
Noen ganger er det lurt. Jeg har ennå ikke annonsert spiren. Ville vente til uke 20. Bare de jeg bor med og de nærmeste som hjelper meg med L som hvet
Er i uke 20+6 nåOi! Klarer du å vente så lenge altså? det kommer jeg aaaaldri til å klare
Er i uke 20+6 nå
Men prøver å finne ut en morsom måte å legge det ut på face;p
Cd 37, 6 dpo, mange symptomer på graviditet. Har en god følelse. i morgen ryker første test! Nå har jeg ventet lenge nok!
Masse lykke til Heier på deg
Gratulerer[emoji7] håper virkelig spira sitter denne gangen[emoji2][emoji271][emoji7]