Blir Noah storebror snart?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Da har vi sånn halvveis begynt å prøve på nr 2! Vi har snakket om det og jeg er klar, mannen sier han ikke er klar, meeeen har har forsåvidt bestemt at vi prøver virker det som! :p forrige gang vi prøvde så inkluderte jeg han i alt fra mensen til eggløsning og kanskje litt for mye :p denne gangen virker det som han vil det skal skje uten at vi bestemt "prøver" på det :p
Jeg tror ihvertfall i dag at jeg er 4 dpo hvis jeg hadde EL 19. Januar. Vi hadde ubeskyttet sex morgen og kveld den 17 og kvelden 18. Hadde vært kjekt hvis det klaffet første pp. Da får jeg isåfall termin i midten av oktober og det er ikke altfor nærme jul og Noah sin bursdag :) I tillegg kommer barnet til å være ca 10 mnd i bryllupet mitt :)
 
Herregud nå begynner jeg å huske hvor nerver det var å vente på at man kunne ta en graviditetstest! Jeg har sååå lyst å ta en test, men 5 dpo er jo aaaaltfor tidlig. Samtidig så tenker jeg at vi skal ha hart sykt flaks hvis vi traff på første forsøk :p føler meg egentlig ikke gravid. Da jeg ble gravid med Noah så visste jeg det fra før eggløsningen at denne gangen går det! Og spesielt en uke etter EL så var jeg sååå sikker på at jeg var gravid.
Blir spennende å se hva som skjer framover :D
 
Jeg fant dagboken min fra da jeg ble gravid med Noah. Da jeg var ca 6dpo så hadde jeg masse symptomer :p det husker jeg godt! Det eneste jeg har nå er bare vondt/sliten i korsryggen. Da mister jeg litt troen :p
Men jeg vet at alle svangerskap er forskjellige, så skal heie på meg selv fram til jeg får mensen ihvertfall :p
 
Ca 9-10 dpo i dag. I går fikk jeg vannete utflod som først lignet på EL-slim, men var ikke elastisk i det hele tatt. Kjente når jeg var på vei inn i dusjen litt sensitive brystvorter. Hadde litt stikking i livmoren og fortsatt mensmurringer i korsryggen. Litt svimmel, begynner å bli hormonell, lettere rørt, fryser lett samtidig som jeg plutselig kan få hetetokter. Og har begynt å fise en del :p haha
Er jeg gravid eller er det tr som er på vei?! Blir spennende å se :D
Test fra i går og i dagImageUploadedByBV Forum1485594405.036192.jpg
 
Ble ikke noe mer klok på dagens test. Tror jeg skal prøve å vente noen dager med ny test :p
 
Skulle vel ikke teste i dag :p men sprakk når jeg kom hjem i ettermiddag. Syns jeg kan skimte strek. Ca 11 dpo ImageUploadedByBV Forum1485800998.592073.jpgImageUploadedByBV Forum1485801009.936810.jpg
 
Kan oppdatere litt her.
Pp1 var det ingen klaff, bare en haug med skyggestreker :p er nå godt igang med pp2 og har brukt på el-tester og temping. Det er utrolig gøy å spennende, selvom jeg er helt forvirret og ikke vet om el har vært. Men håper jeg er 3dpo i dag :) krysser fingrene for at det blir novemberbaby, ellers hopper vi over desember denne gangen :p
 
hvordan går det?
 
CD 40, 18 dpo, 4+4
Begynte jeg å blø med kramper... Ringer legen i morgen sånn at jeg får målt hcg og se om det er over for denne gang. :(
 
Det var visst en spontanabort.
Så da håper jeg vi prøver på nytt når mannen får noen dager på seg i tenkeboksen.
 
Kan oppdatere litt her :)
Meg og mannen er supergiret på å lage ny baby nå, selvom terminen kanskje havner på Noah sin bursdag. Da håper jeg på å føde før termin sånn som sist :p
Jeg har kommet til CD 8, jeg temper og tok første el-test i går kveld.
Forrige pp hadde jeg el på cd22. Håper den kommer tidligere denne gangen. Ellers ryker det mange el-tester [emoji85]
33f1d833623d4d12aeb7b3af5465796d.jpg
c265e4c299d5c829ca08c83b1085fc1c.jpg
 
Dagens el-test. Tror den er litt sterkere :) Håper så inderlig at el kommer tidlig! Vil ha spire i magen igjen [emoji173]
539663e7b9f57064eadf3d3bd66f3148.jpg
 
Back
Topp