Blir mannen mannesyk?

Nei, han er visst unntaket som bekrefter regelen.
Han er omtrent aldri syk, og når han er syk klager han aldri.

Nei min er aldri syk han. Jeg derimot blir ofte mannesyk :p

Mannen ligger omtrent for døden når nesa er over gjennomsnittet tett, og temperaturen i kroppen er høyere enn 37,0. I hvert fall slik vi rundt ham oppfatter det ;) Heldigvis ikke ofte det skjer da.. Tre ganger totalt på seks år er innafor.. :p

Å ja! Når han først er syk så er han forferdelig.. Nå er vi sjeldent syke, så jeg er nok også rimelig ille hvis jeg først er syk.. men må innrømme at jeg må trekke pusten noen ganger ekstra når jeg får kommentarer som: "men du ser ikke like syk ut som meg", "jeg har fått en værre sykdom enn den du har", "du tar deg jo av barna, det hadde jeg aldri klart" osv.. Den siste dær er jo bare latterlig da jeg ikke har annet svar enn at selvfølgelig tar jeg meg av barna, så lenge jeg ikke ligger innlagt på sykehus så kan jeg det. Mødre er nok den sjeldne rasen som kan skifte drittbleier og lage mat innimellom spying;)

Tja, han BLIR sykere. Vi andre har hver vår forkjølelse, og når alle er bra får han bihulebetennelse. Ikke at han selv klager av den grunn, men syk er han jo.

Ja! Han ligger omtrent på dødsleiet av en liten forkjølelse.

Å ja! Når han først er syk så er han forferdelig.. Nå er vi sjeldent syke, så jeg er nok også rimelig ille hvis jeg først er syk.. men må innrømme at jeg må trekke pusten noen ganger ekstra når jeg får kommentarer som: "men du ser ikke like syk ut som meg", "jeg har fått en værre sykdom enn den du har", "du tar deg jo av barna, det hadde jeg aldri klart" osv.. Den siste dær er jo bare latterlig da jeg ikke har annet svar enn at selvfølgelig tar jeg meg av barna, så lenge jeg ikke ligger innlagt på sykehus så kan jeg det. Mødre er nok den sjeldne rasen som kan skifte drittbleier og lage mat innimellom spying;)
Jeg har prøvd å forklare mannen at jeg tar meg av jenta fordi noen MÅ faktisk gjøre det samme hvor syke vi er, og når han ikke gidder så blir det meg. Men når jeg klarer det, så kan jeg jo ikke være såååå syk ;-)

Back
Topp