Blir mannen mannesyk?

Mannen her er omtrent aldri syk:o vet ikke om jeg har sett han skikkelig syk på de ti årene vi har vært sammen! Hehe. Jeg er syk minst 1-2 ganger i året. Så jeg vet faktisk ikke, men han er nok ikke så ille som mange andre:P tror kanskje jeg er verre. Hehe

Han er dødssyk når han er først er syk. Det er heldigvis ikke så ofte, for han er utrolig slitsom når han ligger på det siste... :p

Burde få sykt barn-fri når mannen er syk... :P

Han er svært sjelden syk. Men når det først slår inn, tror jeg han føler seg på dødsleiet. :p

Mannen her blir sjeldent syk, men når han blir.. Ja, da blir det trist stemning. Men han innrømmer det selv da:)

Ja! Og det har ført til at jeg ikke helt har tatt han alvorlig de gangene han virkelig har vært syk. :/

Siden mannen er kronisk syk tror jeg vi begge har et litt annet syn på "vanlig" sykdom enn mange vi kjenner.
Så nei, ved forkjølelse og influensa (for øvrig ikke hatt på mange år) klager hverken jeg eller han noe spesielt

Han er dødssyk når han er først er syk. Det er heldigvis ikke så ofte, for han er utrolig slitsom når han ligger på det siste... :p
Haha, enig med deg! Og da blir det forventet at man skal ta seg godt av de, så syke som de er.

Min blir nok over gjennomsnittet døende, men jeg er like ille :p Kan tro det er stas når vi er sjuke samtidig :p

Mannen får mannesyke/pmsproblemer. Jeg holder meg og barna langt unna ;) Vil ha minst mulig med han å gjøre når han er syk gitt

Ja! Og det har ført til at jeg ikke helt har tatt han alvorlig de gangene han virkelig har vært syk. :/
Samme her. Ba han slutte å syte, helt til han ble skikkelig dårlig med dobbeltsidig lungebetennelse:confused:

Samme her. Og om jeg er like syk så er det likevel jeg som ender med å ta meg av både han og mini, for det er jo såååå synd på ham! Men heldigvis er det sjeldent.. ;-)

Back
Topp