Jordmor var ganske sikker på det. Og hun skulle på vakt igjen i kveld så jeg håper jeg får henne hvis vi drar inn igjen! ;DÅh hvor bra! Da skjer det forhåpentligvis noe mer i dag =)
Blir spennende å vente å se =) Lykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jordmor var ganske sikker på det. Og hun skulle på vakt igjen i kveld så jeg håper jeg får henne hvis vi drar inn igjen! ;DÅh hvor bra! Da skjer det forhåpentligvis noe mer i dag =)
Blir spennende å vente å se =) Lykke til![]()
Håper du får henne da =) Har bare god erfaring fra jordmødre selv men har hørt om skrekkhistorier da.Jordmor var ganske sikker på det. Og hun skulle på vakt igjen i kveld så jeg håper jeg får henne hvis vi drar inn igjen! ;D
Gå tur, og ha sexHer kjenne eg foreløpig ingen ting, så eg har vel min tvil om at det skjer i dag.. Men håper, for plutseleg så skjer det jo![]()
Alt vel.Det har ikke tatt seg opp mer her, har fortsatt bare det som kjennes som ekstra vonde kynnere. Nå har vi akkurat laget middag og skal spise. Fikk sovet noen timer også. Jeg begynner å kjenne det i korsryggen, så jeg tenker det skjer noe mer utover kvelden/natten. Men det er foreløpig rolig og det er egentlig litt deilig! ;D
Har gått 2 turer i dag, så får eg sjå om eg får lurt mannen til sengs i kveldGå tur, og ha sex![]()
Ha ha, ser den. Gikk og gikk den dagen fødselen startet, og overtalte sambo to ganger. Ha haHar gått 2 turer i dag, så får eg sjå om eg får lurt mannen til sengs i kveldmen har eigentleg ikkje lyst å føde i mårra for då har niesa vår bursdag
![]()
Vært på fødestuen siden kl 10 i dag. Har fem cm åpning nå. Blir full klaff på fullmånen! ;D
Nice! Lykke tilVært på fødestuen siden kl 10 i dag. Har fem cm åpning nå. Blir full klaff på fullmånen! ;D
Hurra!Vært på fødestuen siden kl 10 i dag. Har fem cm åpning nå. Blir full klaff på fullmånen! ;D
Gratulerer så mye!Lille nurket kom til verden i går ettermiddag!8,5 timer med fødsel. En herlig følelse å endelig ha henne her! <3
Kom inn på kontroll klokka 0900 på sykehuset og hadde åpning på 3-4 cm. Det jeg ikke turte å håpe helt at var rier, var rier! ;D Hadde holdt på i noen timer hjemme for å si det slik. Så fikk vi fødestue og ting gikk egentlig slag i slag fra da! Nå ligger vi på enerom som heldigvis var ledig og alle tre har fått seg en god natts søvn! Mor er litt øm under beltestedet, men ellers er alt supert denne. 1. påskedagen!
Tvi tvi til dere som ennå venter! Nå kommer babyene snart uansett!<3