Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigKjenner at jeg egentlig ikke bryr meg noe om det. For normalt friske folk er det jo ikke noe problem med slike bakterier, og med mindre det går en pandemi eller epidemi av noe farlig noe, eller man har nedsatt immunforsvar, så tror jeg det blir usunt å fokusere for mye på slikt. Joda, det er ekkelt når man virkelig tenker på det at noen kan ha vært på do eller verre uten å vaske hendene, og tatt på vogna man selv har etterpå, men her er min filosofi at det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av, og ikke blir jeg syk av det heller. Det er vel uansett normalt at man ikke stikker hendene i munnen så mye når man er ute, og man slikker kanskje ikke på vognene osv.
Enig! Har nå aldri blitt sjuk av det jeg da..Gidder ikke bli hysterisk av den grunnen- da kan man jo like gjerne holde seg vekk fra andre også da.. Vasker alltid hendene når jeg er hjemme igjen. Alle tåler vel litt bakterier eller?
Samme herJeg orker ikke bekymre meg for det. Vasker heller hender grundig etter handleturen.