Blir gal...

Så fantastisk! Da skal jeg prøve det og håpe på det beste. Eneste endringen jeg tror jeg kommer til å gjøre er å legge den "ammefrie sonen" fra klokken 01:00/02:00 - 05:00-tiden. Det er da jeg trenger mest søvn ;) Men jeg kan jo prøve meg frem. :)
Her har det endt opp med det tidsrommet pga jeg ender opp med å gå og legge meg i den tida. Og fra halv 5 blir hun urolig og har egentlig lyst til å stå opp så da er pupp det eneste som holder henne sovende :p Ønsker deg iallefall masse lykke til! Håper det ikke blir for mange gråtenetter på dere! Bare ha i baktankene at når du først begynner, så ikke gi deg. Hvis ikke kan du kanskje ende med at hun lærer seg at det bare er å hyle enda høyere så kommer puppen allikevel. Gjerne oppdater hvordan det har gått :)

Nå har jeg sluttet å amme hver gang han våkner, men han våkner like ofte selv om. :( Jeg begynner å bli mektig lei! Er innom 2-4 ganger om kvelden og han våkner sikkert like mange ganger på natta. Ofte nekter han å sove igjen når han våkner rundt 04:30.
Er ikke mulig å flytte på eget rom...

Nå har jeg sluttet å amme hver gang han våkner, men han våkner like ofte selv om. :( Jeg begynner å bli mektig lei! Er innom 2-4 ganger om kvelden og han våkner sikkert like mange ganger på natta. Ofte nekter han å sove igjen når han våkner rundt 04:30.
Er ikke mulig å flytte på eget rom...

Får han tenner? Vi har hatt ett mareritt her de to siste månedene!
Og resultatet er at det kom mange tenner. Nå har det roet seg og vi har nå "bare" 6-7 oppvåkninger fra 22-07:)

Får han tenner? Vi har hatt ett mareritt her de to siste månedene!
Og resultatet er at det kom mange tenner. Nå har det roet seg og vi har nå "bare" 6-7 oppvåkninger fra 22-07:)

Det er ikke tegn til tenner, og han har holdt på sånn siden han var fire måneder. Kan det likevel være det?

Det er ikke tegn til tenner, og han har holdt på sånn siden han var fire måneder. Kan det likevel være det?

Ja, de kan begynne i flere måneder før de bryter ut.
Min fikk sine første tenner ved 2 måneder, da endret alt seg og var oppe mellom 15-20 ganger på natten, jeg ammet og ammet og babyen roet seg aldri.
Så poppet plutselig 6 tenner ut nå og nå har vi mye finere netter. Må jo si meg fornøyd med oppe en 5-7 ganger isteden for 15:)
Så jeg er overbevist om at det var tenner som plagde den lille:(

Heldigvis går alt i bølger med disse små! Plutselig så endrer det seg ;)

Ja, jeg lengter etter den dagen når han slår seg til ro om natta. :P Jeg syns det er greit å amme om natta, men ikke når jeg må amme eller bysse ørten ganger om kvelden og natta, og at han vil dagen skal starte før fem!

Ja, de kan begynne i flere måneder før de bryter ut.
Min fikk sine første tenner ved 2 måneder, da endret alt seg og var oppe mellom 15-20 ganger på natten, jeg ammet og ammet og babyen roet seg aldri.
Så poppet plutselig 6 tenner ut nå og nå har vi mye finere netter. Må jo si meg fornøyd med oppe en 5-7 ganger isteden for 15:)
Så jeg er overbevist om at det var tenner som plagde den lille:(

Det var det sikkert da.

Med storesøstra merket jeg ingenting på henne da hun fikk tenner. Hun våknet 1-2 ganger om natta for mat fra hun var nyfødt og til hun sluttet ved 9 måneder. Så dette er meget uvant. :P

Ja, jeg lengter etter den dagen når han slår seg til ro om natta. :P Jeg syns det er greit å amme om natta, men ikke når jeg må amme eller bysse ørten ganger om kvelden og natta, og at han vil dagen skal starte før fem!
Kan det hende at han faktisk er sulten og ikke blir mett av mm? Får han nok mat ila dagen? Gir du noe erstatning? Her opplevde vi stor forandring med erstatning ihvertfall ;)

Kan det hende at han faktisk er sulten og ikke blir mett av mm? Får han nok mat ila dagen? Gir du noe erstatning? Her opplevde vi stor forandring med erstatning ihvertfall ;)

Gir ikke erstatning. Jeg gir han tre faste måltider per dag, men føler han ikke er noe særlig sulten mellom 06 og 12.
Vet ikke om det er sulten han er, han går ok opp i i vekt. Jeg lurer litt på om han har behov for nærhet, men ikke vet jeg.

Back
Topp