Blir gal av mannen

Haha tror du er morsom jeg ! Hvem lager mat om ikke jeg gjør det? Hvem vasker gulv og slikt om ikke jeg gjør det? Nei du... må nok bare stå på... er jo ikke synd i meg...
Det er akkurat det, når vi har fått ungen i barnehagen prøver vi jo å få gjort mest mulig andre ting - jeg blir helt ødelagt og får ikke gjort noen ting om jeg sover på dagtid. Så da er det jo fint at du skal sove da, får jo ikke gjort en drit annet :p
 
Høres nøyaktig ut som min manns tanker detta.. Vi kan sove når kiddsa flytter ut!
Tja om det er mer igjen av oss da... nei et nasjonalt kurs senter tror jeg vi skal satse på gitt! Tror det er mange som kunne trengt seg en tur dit gitt!
 
Tja om det er mer igjen av oss da... nei et nasjonalt kurs senter tror jeg vi skal satse på gitt! Tror det er mange som kunne trengt seg en tur dit gitt!
Misforstå meg riktig, men er litt godt å høre at det ikke bare er min mann som er sånn.. Føler meg av og til alene i verden som har en håpløs mann :p men samtidig, merkelig nok, verdens beste!
 
Skjønner deg godt! Idag har jeg vært heldig da, han lot meg faktisk sove på mårran da jeg har vært våken mesteparten av natta med kynnere (3.morgenen jeg slapp å stå opp iløpet av de 3 ukene han har hatt ferie..) og han har faktisk lagd middag idag!! MEN det resulterer bare i en grinete mann fordi nå er han jo sliten tross alt;) åjaaaa stemmer det, man blir sliten! Prøv å vær høygravid samtidig! :p
 
Misforstå meg riktig, men er litt godt å høre at det ikke bare er min mann som er sånn.. Føler meg av og til alene i verden som har en håpløs mann :p men samtidig, merkelig nok, verdens beste!
Verdens beste. Om ikke hadde jeg ikke giftet meg. Han kom hjem nå med blomster <3 så han er jo søt også.
 
Verdens beste. Om ikke hadde jeg ikke giftet meg. Han kom hjem nå med blomster <3 så han er jo søt også.
Ja der har min mann noe å lære :p fått 6 blomsterbuketter av han siden vi ble sammen for 10 år siden :p og 4 av de før vi flytta sammen for 9.5 år siden.... :p
 
De skulle gått på kurs :p kurs er vel alltid gøy?
"hvordan finne urmannen i seg selv" "hvordan ta vare på din gravide kone" "hvordan ta ansvar på eget initiativ" "hvordan passe på sitt eget barn uten at mammaen må skrive bruksansvisning og legge frem tøy"
"hvordan lære å lese mellom linjene"

:p
Du får ta på deg og arrangere. Tror du hadde gjort det stort ;)
 
Fadern, er det gutter dere er sammen med? Så utrolig slitsomt!!! Gi de et kraftig spark bak og krev lik fordeling hjemme!
 
Ja jeg tenker det at istedenfor å se at jeg sliter med å ta på skoene til junior så kunne han ha gjort det. Samme med å satt han fast i bilstolen. Er enkle ting han kan gjøre som gjør min hverdag lettere.
Ofte ikke mye som må til nei.
 
Ja der har min mann noe å lære :p fått 6 blomsterbuketter av han siden vi ble sammen for 10 år siden :p og 4 av de før vi flytta sammen for 9.5 år siden.... :p
Hehe. Ja skal ikke være lett det der. Men de har jo sin sjarm også. De som gir oss så fine barn <3
 
Fadern, er det gutter dere er sammen med? Så utrolig slitsomt!!! Gi de et kraftig spark bak og krev lik fordeling hjemme!
Nei han min er 35. Så ikke en gutt. Han er veldig flink til mye. Men han er så vant med at jeg ordner alt inne. Og han glemmer at jeg er høygravid. Og at det er tungt. Men heldigvis hjelper det å prate. Så nå har jeg hørt at far har pusset tenner og lest eventyr. :) og han står opp i morgen. Heldigvis. Nå skal jeg snart legge meg for jeg er så trøtt og har så mye kynnere.
 
Dere får ta en skikkelig oppvask med dem, sånn skal ingen ha det. Og dessverre ingen som kan "fikse" det, enn dere selv! Stå på krava, og ikke la dere bli utnytta! Håper mennene deres snart anerkjenner det fantastiske dere gjør! ♡
 
Dere får ta en skikkelig oppvask med dem, sånn skal ingen ha det. Og dessverre ingen som kan "fikse" det, enn dere selv! Stå på krava, og ikke la dere bli utnytta! Håper mennene deres snart anerkjenner det fantastiske dere gjør! ♡
Du får hjelpe meg Ragnhild :p hjelp meg å bli tøffere :p
 
Du får hjelpe meg Ragnhild :p hjelp meg å bli tøffere :p
Haha, kan gjerne hjelpe deg, men selve samtalen får du ta selv. :p viktig regel: det er IKKE lov å hinte, uansett hvor obvious du føler det er. :p
 
Klikka i vinkel på kællen forrige fredag, var en stor fest med mange kjente. Satt sammen med dem føre det dro dit, jeg kjørte jo selvfølgelig! Når vi kom fram mente han at jeg ikke hadde noe der å gjøre da legen har sagt at jeg må ta det med ro! Hadde planer om å ta en times tid å si hei til noen venninner jeg visste skulle dit, også drar hjem å legge meg. Men da rabla det helt for meg å fortalte han at det er ikke noe bedre at jeg holder på.med barna 3 og 5 år, støvsuger, vasker gulver, pusser vinduer, vasker klær, bretter å legger på plass, holder på med handlingen lager middag å vasker opp! Det er IKKE å ta det med ro mens han ligger på sofan å ser på! Ga han fingeren å lot han komme seg hjem selv :p haha! Slo av tlf gjorde jeg å.. hehe..
 
Mannen står opp hver dag, og legger alle hver kveld.
 
Back
Topp