Blir gal av mannen

Lakshmi

Betatt av forumet
Syteinnlegg. Jeg blir gal! Rett og slett hormontroll. Blir så sint. Vi har en sønn som blir 3. Jeg forventer at han skal ta mer ansvar nå som jeg er høygravid og har problemer med å snu mer rundt. Bøye seg ned for å kle på han er et mareritt. Eller det å må stå opp hver dag og legge han hver dag er faktisk slitsomt nå. Sa det til han. Og da mente han at han tar ansvar. Han går tur med hunden og vasker klær. Og i dag støvsugde han gulvet. Jippi.... joda det er kjempe bra. Jeg har laget mat i hele julen og vartet opp jeg forventer at han tilbyr seg å hjelpe meg litt mer. Men jeg er vell urimelig... hormontroll som han sier. Gleder meg til junior skal sove. Da legger jeg meg også.
 
Mannfolk.. min gjør litt mer enn han vanligvis gjør, men han skal hele tiden påpeke det og ha skryt - når har jeg bedt om applaus for å legge ungen eller tømme oppvaskmaskinen?
 
Føler med deg!!! Har ei som snart blir 3 selv, og til og med MED bittelitt hjelp fra sambo er det sabla tøft!! Eneste at min har vett på å ikke kalle meg hormontroll!! Da hadde jg vel kasta stekepanna etter han!!!! Stor styrkeklem til deg!!! <3
 
Mannfolk.. min gjør litt mer enn han vanligvis gjør, men han skal hele tiden påpeke det og ha skryt - når har jeg bedt om applaus for å legge ungen eller tømme oppvaskmaskinen?
<Sånn holder min på og o_O Er så typisk mann det der tror jeg!!
 
Han din har gjort mer enn hva min gjør, hvis det er en trøst.. Jenta vår blir 2 neste helg, og jeg føler virkelig med deg!!
 
Mannfolk.. min gjør litt mer enn han vanligvis gjør, men han skal hele tiden påpeke det og ha skryt - når har jeg bedt om applaus for å legge ungen eller tømme oppvaskmaskinen?
Vet ikke.. blir litt oppgitt og lei meg! Prøver å fortelle han at jeg blir fort sliten og at jeg trenger hjelp. Men han må jo få sove. Han fikk sove til 09.50 i dag.... og da var han sur for han ville sove enda mer... jeg har vært våken i 3 timer i natt. Samt at junior har hatt mareritt så han har vært våken også. Sa at i morgen får du stå opp. Det ville han ikke. Han skal jo tross alt på jobb på mandag.
 
Vet ikke.. blir litt oppgitt og lei meg! Prøver å fortelle han at jeg blir fort sliten og at jeg trenger hjelp. Men han må jo få sove. Han fikk sove til 09.50 i dag.... og da var han sur for han ville sove enda mer... jeg har vært våken i 3 timer i natt. Samt at junior har hatt mareritt så han har vært våken også. Sa at i morgen får du stå opp. Det ville han ikke. Han skal jo tross alt på jobb på mandag.
Har vi samme mann eller....?!
 
Må jo si at min mann hjelper mye. Men blir litt hormonell likevel når jeg må hente vogna opp trappa med ungen oppi.
 
Vet ikke.. blir litt oppgitt og lei meg! Prøver å fortelle han at jeg blir fort sliten og at jeg trenger hjelp. Men han må jo få sove. Han fikk sove til 09.50 i dag.... og da var han sur for han ville sove enda mer... jeg har vært våken i 3 timer i natt. Samt at junior har hatt mareritt så han har vært våken også. Sa at i morgen får du stå opp. Det ville han ikke. Han skal jo tross alt på jobb på mandag.
De burde fått prøve å være gravide selv.. men ærlig talt, når skal du få lov å hvile ut og bli klar til fødsel? :(
 
Føler med deg!!! Har ei som snart blir 3 selv, og til og med MED bittelitt hjelp fra sambo er det sabla tøft!! Eneste at min har vett på å ikke kalle meg hormontroll!! Da hadde jg vel kasta stekepanna etter han!!!! Stor styrkeklem til deg!!! <3
Takk <3 holdt på å kaste en gaffel på han. Men tok meg selv i det. Blir ikke noe lettere etterhvert som terminen nærmer seg. Må vell bare belage meg på å klare alt selv.
 
Han din har gjort mer enn hva min gjør, hvis det er en trøst.. Jenta vår blir 2 neste helg, og jeg føler virkelig med deg!!
Greit vi er super kvinner. Men hvor er den huleboer mannen som skal passe på sin kvinne? Jeg savner han litt nå altså.
 
Må jo si at min mann hjelper mye. Men blir litt hormonell likevel når jeg må hente vogna opp trappa med ungen oppi.
Ja jeg tenker det at istedenfor å se at jeg sliter med å ta på skoene til junior så kunne han ha gjort det. Samme med å satt han fast i bilstolen. Er enkle ting han kan gjøre som gjør min hverdag lettere.
 
De burde fått prøve å være gravide selv.. men ærlig talt, når skal du få lov å hvile ut og bli klar til fødsel? :(
Når junior er i barnehagen fikk jeg høre.
 
Hehe :p mannfolk er vell ganske like er de ikke?
De skulle gått på kurs :p kurs er vel alltid gøy?
"hvordan finne urmannen i seg selv" "hvordan ta vare på din gravide kone" "hvordan ta ansvar på eget initiativ" "hvordan passe på sitt eget barn uten at mammaen må skrive bruksansvisning og legge frem tøy"
"hvordan lære å lese mellom linjene"

:p
 
De skulle gått på kurs :p kurs er vel alltid gøy?
"hvordan finne urmannen i seg selv" "hvordan ta vare på din gravide kone" "hvordan ta ansvar på eget initiativ" "hvordan passe på sitt eget barn uten at mammaen må skrive bruksansvisning og legge frem tøy"
"hvordan lære å lese mellom linjene"

:p
Hvor finner jeg et slikt kurs? Hadde glatt meldt han på det for å si det sånn. Hadde vært genialt!
 
Å såpass... så fint da, da slipper du vel husarbeid og sånt da :p
Haha tror du er morsom jeg ! Hvem lager mat om ikke jeg gjør det? Hvem vasker gulv og slikt om ikke jeg gjør det? Nei du... må nok bare stå på... er jo ikke synd i meg...
 
Haha tror du er morsom jeg ! Hvem lager mat om ikke jeg gjør det? Hvem vasker gulv og slikt om ikke jeg gjør det? Nei du... må nok bare stå på... er jo ikke synd i meg...
Høres nøyaktig ut som min manns tanker detta.. Vi kan sove når kiddsa flytter ut!
 
Back
Topp