Blir gaaal

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
av disse hormonene.. I dag måtte jeg grine litt når mannen gikk på jobb.

Snakk om seperesasjonsangst liksom, haha! :p

Hehe... Ja man kan bli temmelig tullete, rene hormonella til tider - men men- man vet jo hva det skyldes så mannen får være overbærende :p

hihi... her har eg faktisk blitt litt bedre de siste ukene... eg pleier å ha store grinetokter når eg ser på fødeavdeligen på tv, men no har eg ikke sett det på noen uker. Men kjenner jo at enkelte dager skal det ikke store tingen til før tårene begynner å presse på ;) blir mest rørt av ting egentlig...

av disse hormonene.. I dag måtte jeg grine litt når mannen gikk på jobb.

Snakk om seperesasjonsangst liksom, haha! :p
Uff du er ikke alene! Jeg brøt helt sammen av å se meg selv i speilet :( savner den tynne kroppen min. Og å se på moteshow igår kveld hjalp ikke akkurat på :(

Jeg føler med deg!
Her har det også faktisk blitt bedre den siste tiden.. Men ikke mer enn at jeg plutselig kan begynne å gråte over idiotiske ting... :-)

Så på "hver gang vi møtes" på tv2 på lørdan, og da kom noen sippetårer! Lå selvfølgelig til slik i sofaen at ikke gubben så det da ;)

Jeg er også veldig opp og ned. Kan være helt uaffisert av noe i det ene øyeblikket, mens tårene triller i det neste. Skikkelig emo :P

Back
Topp