Blir du logget ut?



bakemamma skrev:
Har ikke opplevd å bli logget ut, men...
Jeg har av og til problemer med å logge inn. I det jeg trykker logg inn, så kommer jeg rett til "søk".
Og da kun hvis jeg prøver å logge inn fra forsiden.

I tillegg har jeg egentlig lagra brukernavn og passord her, men må alltid taste inn passordet på nytt. Får bare opp at det er feil :-p

Bruker Firefox og Windows 7

Hei.
Ja dette er et annet problem som vi jobber med. Men hører ikke hjemme i denne tråden. Vi ønsker her primært svar på spørsmålene ovenfor, og gjerne i epost-form til Support@babyverden.no
 


once more skrev:
Jeg har BV som bookmark, og kommer til vanlig inn med en gang.
I dag tidlig, rundt 07.00, var jeg automatisk utlogget og kom ikke inn med epostadressen og passordet mitt.
Også kjente den ikke epostadressen min som bruker...


Hei.

Dette skjer fordi vi hver lørdagsmorgen tar backup av alt.... dvs at ingen får logget seg på de tjenestene vi har som krever pålogging. Det er ingen kontakt med kundedatabasen, og systemet svarer deg derfor, helt feilaktig selvsagt, at din epost ikke eksisterer.
Dette holder vi på å endre rutinene for, slik at en også tidlig lørdasgmorgen skal kunne logge seg på babyverden. Vi vil trolig ha endret dette inne nutgange av januar.
 
Nå har det vært greit i noen få dager, men de begynte igjen akkuratt nå. Jeg blir logget ut hver gang jeg poster enn tråd eller ett svar. Fryktelig irriterende! Jeg bruker safari, og sitter kunn på iPad eller iPhone. Det skjer i dette øyeblikk og jeg er på generell. Det skjer også mange ganger at jeg ikke går postet svar i det hele tatt, fordi jeg har blitt logget ut mens jeg skriver ett svar. Slik som denne posten har jeg prøvd å poste nå tre ganger. Dette bør dere fikse, jeg begynner å bli lei nå:(
 


Vaffelrøra skrev:


Juice skrev:


bakemamma skrev:


Imsa skrev:
 Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.


Akkurat sånn er det her også... Nettleseren husker alle andre passord, bare ikke her på BV.

Signerer dette.

Samme skjer her, den husker passord overalt ellers. Bare ikke på BV.


Signerer dette, samme her og .
 


once more skrev:
Jeg har BV som bookmark, og kommer til vanlig inn med en gang.
I dag tidlig, rundt 07.00, var jeg automatisk utlogget og kom ikke inn med epostadressen og passordet mitt.
Også kjente den ikke epostadressen min som bruker...


samme skjer her. Og skulle den finne eposten min må jeg sende etter nytt passord som fungerer helt til det klikker igjen så er det samme prosesss.. 

Så merker at jeg ikke er så veldig int i å logge meg inn her lenger, krever for mye tid bare for å komme inn... 
 
Jeg blir logget ut ca en gang i uken, og når det skjer mister den også passordet mitt og jeg må be om et nytt, midlertidig passord. Dette skjer hver gang, også hvis jeg logger meg ut selv. Av og til skjer det også at den glemmer mailadressen min, og da kan jeg ikke be om nytt passord heller.
 
har vert i kontakt med dere,så funket det helt til i dag,nå er det samme styrer,logges ut, får beskjed om at passord er feil +++++++


blir logget ut stort sett hver gang jeg er inne å leser ett innlegg
 


søteste skrev:
Nå har det vært greit i noen få dager, men de begynte igjen akkuratt nå. Jeg blir logget ut hver gang jeg poster enn tråd eller ett svar. Fryktelig irriterende! Jeg bruker safari, og sitter kunn på iPad eller iPhone. Det skjer i dette øyeblikk og jeg er på generell. Det skjer også mange ganger at jeg ikke går postet svar i det hele tatt, fordi jeg har blitt logget ut mens jeg skriver ett svar. Slik som denne posten har jeg prøvd å poste nå tre ganger. Dette bør dere fikse, jeg begynner å bli lei nå:(

Hei
Det vi ser er at det er et flertall av de som sitte rpå Mac - Safari - iphone eller ipad dette skjer med... Bruker selv Mac, og har testet med brukere som utloggingsproblemet. Med deres bruker blir jeg logget ut i Safari, men IKKE med firefox på samme maskin.
Anbefaler å prøve dette, til dess vi vet hva som forårsaker dette problemet i Safari...

 


Chuma skrev:
Jeg blir logget ut ca en gang i uken, og når det skjer mister den også passordet mitt og jeg må be om et nytt, midlertidig passord. Dette skjer hver gang, også hvis jeg logger meg ut selv. Av og til skjer det også at den glemmer mailadressen min, og da kan jeg ikke be om nytt passord heller.

Hei

De gangene du får beskjed om at den ikke finner mailadressen din, er nok tidlig lørdagsmorgen... da tar vi backup av databasen, og en kan ikke logge seg på Babyverden sine tjenester (som krever pålogging). Dette er noe vi ganske snart kommer til å endre på :-)
 
Nå blir jeg logget ut HELE tiden igjen  har vært helt fint en stund nå, men i dag begynte det igjen og jeg må logge inn igjen for hvert eneste svar!!

Utrolig irriterende og det gjør det jo vanskelig å være med i f,eks konken..det tar jo mye lengre tid å svare når man skal logge inn konstant!!
 
Har blitt logget ut et par ganger nå de siste minuttene. 2045-2100. Er inne og leser på terminformunet juli 2012. I det jeg trykker for å lese en tråd, blir jeg logget ut. Jeg bruker safari på ipad.
 
Jeg har i 4 dager ikke kommet meg inn i det hele tatt, når jeg logget på så kom det opp en hvit side det det stod at siden ikke kunne loade eller noe sånt.(husker ikke ordrett)  Jeg kunne lese innlegg osv når jeg var UTLOGGET, men med engang jeg logget inn så fikk jeg den hvite siden der det stod at den ikke ikke funket.
 
Eg blir logga av nesten kvar gong eg postar svar på eit innlegg, Ganske så frustrerandes! Svaret bli lagra, men eg må logge inn igjen for å sjå det. Feil på sida får eg opp når eg trykker på vis eller steng etter å ha skrive innlegget. Eg høyrer til på ass.befr og har windows7 meinar eg det er.
 
Jeg blir logga ut hele tiden, trenger ikkje å bytte side eller noe bare plutselig er jeg av, kan ta sekunder eller minutter så er jeg utav igjen, å det er ikkje særlig spennende å logge seg inn 1000 ganger mens du prøver å lese og svare på innlegg:(
 
Tuuuusen takk for mange gode innspill.

Håper at vi snart får løst dette svært så irriterende problemet!!!
 
blir logget ut heeele tiden.. tar ikke mer enn minuttet før jeg lir logga ut... veeeeldig frustrerende!! har safari som nettleser..
 


IT-Sandviks skrev:



Hei
Det vi ser er at det er et flertall av de som sitte rpå Mac - Safari - iphone eller ipad dette skjer med... Bruker selv Mac, og har testet med brukere som utloggingsproblemet. Med deres bruker blir jeg logget ut i Safari, men IKKE med firefox på samme maskin.
Anbefaler å prøve dette, til dess vi vet hva som forårsaker dette problemet i Safari...


Har slitt en stund jeg også, blir logget ut, fikk ikke svart på inboksmeldinger lenger, kommer ikke inn på alle tråder, ble logget ut når jeg prøvde å legge til en tikker osv osv osv! MEEEN, så prøvde jeg dette, gikk inn på firefox istedenfor safari... Og klarte å svare på innboksmeldinger med en gang! Og klarte å legge inn tickeren på første forsøk =) Vet ikke om det hjelper på de andre tingene enda, ettersom jeg akkruatt har prøvd det, men satser på det.
Så til dere med Safari, prøv firefox ;)
 
Hei
Vi har funnet feilen med auto utlogging... 

Vi kan si så mye at Chrome og Safari vil etterhvert gi problemer med automatisk utlogging... Da spesielt på Mac... desverre.

MEN om du bruker friefox skalt det meste gå helt fint (innser at det ikke hjelper på lesebrett m.m...). Vi har  ute en fix på dette senest førstkommende onsdag (08.02.2012).

 
Back
Topp