Blir du logget ut?

IT-Sandviks

Glad i forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
VIP
Hei.

Vi har den siste tiden merket at en del brukere melder om at de blir logget ut av forumet/babyverden.
Vi forsøker selvsagt å løse dette problemet, da det er veldig irriterende for de som opplever å bli logget ut støtt og stadig.

MEN vi trenger hjelp av deg som opplever dette. Til nå har vi fått litt for lite informasjon fra de som blir logget ut. Så for at feilsøkingen våres skal bli bedre, og for at det generelt skal bli bedre og raskere hjelp - trenger vi hjelp fra dere!

Når du blir logget ut vil vi gjerne vite i en epost til support@babyverden.no
1. Klokkeslett?
2. Hvor på babyverden/forumet var det du "befant deg" - gjerne en URL, men om mulig trådnavn?
3. Hva gjorde du i det øyeblikket du merket at du ble logget ut (postet i en tråd, leste i en tråd, var på Min side, søkte generelt på siten, leste i artikler på babyverden/Familieverden osv.)?
4. Hvilken nettleser bruker du, og versjon av denne?
5. Hvilket type operativsystem (Windows7, Windows XP, Windows Vista, OSX ver?, Linux osv)?

Takk for hjelpa !
 
Har ikke opplevd å bli logget ut, men...
Jeg har av og til problemer med å logge inn. I det jeg trykker logg inn, så kommer jeg rett til "søk".
Og da kun hvis jeg prøver å logge inn fra forsiden.

I tillegg har jeg egentlig lagra brukernavn og passord her, men må alltid taste inn passordet på nytt. Får bare opp at det er feil :-p

Bruker Firefox og Windows 7
 
Hei

Det med logg inn og søk er vi klar. Det er en feil som vil bli rettet når vi oppdaterer hele logg inn prosessen våres (arbeidet har startet).
Dersom du, etter at du er kommet inn på søke-resultatsiden, så prøver på logg inn igjen, vil det virke. Klikk gjerne på Enter etter at du har skrevet inn passordet ditt.

Det med at den ikke husker passordet, er ikke lsik det skal være... Det er mulig du må se på nettleseren din om den sletter bruker data når du lukker programmet.
 
Jeg har to kontoer, denne jeg skriver med nå, som jeg brukte sist jeg var gravid og tiden etter, og en anonym en (inntil videre), jeg bruker den anonyme nå, men den ble logget ut, og jeg kan ikke logge på igjen. Selv om det er riktig e.post og passord står det kun pålogging mislykkes (eller det sto de første 50 gangene jeg prøvde, nå er det bare trekant)

Har sendt til IT, og har sendt e-post... 
 
Legge til, det er forskjellig epost, den ene er hotmail den andre er gmail
 
Nå har ting vært bra den siste uken, helt til denne tråden dukket opp. Da var jeg plutselig logget ut igjen... Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.
 
Tar det alltid så lang tid uten at man får svar? Har sendt brev og epost både hit og dit, ingen svarer noe sted, pleier det å være slik eller er det pga ferie og romjula?

Jeg var på BIM da jeg var gravid med datteren min, og om dette her er normalt for BV *riste oppgitt på hodet* har jeg nok ikke tålmodighet til å være her... nå har det gått 3 timer, ingen har svart på til sammen 4 brev. 
 


Imsa skrev:
 Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.


Akkurat sånn er det her også... Nettleseren husker alle andre passord, bare ikke her på BV.
 


VesleEngel+LilleSpire? skrev:
Tar det alltid så lang tid uten at man får svar? Har sendt brev og epost både hit og dit, ingen svarer noe sted, pleier det å være slik eller er det pga ferie og romjula?

Jeg var på BIM da jeg var gravid med datteren min, og om dette her er normalt for BV *riste oppgitt på hodet* har jeg nok ikke tålmodighet til å være her... nå har det gått 3 timer, ingen har svart på til sammen 4 brev. 



Jeg sendte mail til kundeservice den 23. Des da jeg ikke fikk logget inn i det hele tatt, har fortsatt ikke fått svar...
 


bakemamma skrev:


Imsa skrev:
 Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.


Akkurat sånn er det her også... Nettleseren husker alle andre passord, bare ikke her på BV.

Signerer dette.
 


Juice skrev:


bakemamma skrev:


Imsa skrev:
 Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.


Akkurat sånn er det her også... Nettleseren husker alle andre passord, bare ikke her på BV.

Signerer dette.

Jeg bruker LastPass og Opera, og har samme problemet. Tror det er fordi login-vinduet er en popup, må ha noe med programeringsspråekt brukt, fordi jeg får det samme på en annen side, mens på en tredje som har samme type login er det lagret. 

Jeg har ett annet problem enn at jeg blir utlogget. Jeg sliter med at jeg får opp hauger av 9-tall og alt er helt ute av sync, og så refresher jeg siden, og alt er bra. Til neste gang det skjer. 

 


Juice skrev:


bakemamma skrev:


Imsa skrev:
 Men ang. "huske passordet" - det har den aldri gjort for meg, uavhengig sv om jeg har brukt pc (ff/ie), iPhone eller iPad. Så problemet ligger helt klart hos babyverden, ettersom mine nettlesere fint klarer å huske andre passord.


Akkurat sånn er det her også... Nettleseren husker alle andre passord, bare ikke her på BV.

Signerer dette.

Samme skjer her, den husker passord overalt ellers. Bare ikke på BV.
 
har prolemer med innlogging jeg,ofte kommer jeg rett til søk og passord må skrives inn hver gang. bruker firefox
 
Jeg har BV som bookmark, og kommer til vanlig inn med en gang.
I dag tidlig, rundt 07.00, var jeg automatisk utlogget og kom ikke inn med epostadressen og passordet mitt.
Også kjente den ikke epostadressen min som bruker...
 
Ble logget ut med en gang jeg kom inn på BV nå..sendte mail og håper dere finner ut av det.

Her om dagen ble jeg kastet ut med en eneste gang jeg logget inn..rakk ikke skrive svar i tråder eller noe før jeg ble logget ut, sinnsykt frustrerende!!
 


bakemamma skrev:
Har ikke opplevd å bli logget ut, men...
Jeg har av og til problemer med å logge inn. I det jeg trykker logg inn, så kommer jeg rett til "søk".
Og da kun hvis jeg prøver å logge inn fra forsiden.

I tillegg har jeg egentlig lagra brukernavn og passord her, men må alltid taste inn passordet på nytt. Får bare opp at det er feil :-p


Bruker Firefox og Windows 7


 
I dag har jeg blitt logget ut flere ganger. Kan ikke si klokkeslett nå siden jeg oppdaga denne linken bare nå ;)
Jeg har sida som bokmark og når jeg trykket på den så kom jeg inn til feilmelding at jeg ikke er innlogget og kan ikke komme inn på sida. Klarte heller ikke å logge meg inn. Til slutt måtte få tilsendt nytt passord. Brukte den et par ganger seinere også i dag ;) Ass.befruktning forum.
Bruker windows7.
 


bakemamma skrev:
Har ikke opplevd å bli logget ut, men...
Jeg har av og til problemer med å logge inn. I det jeg trykker logg inn, så kommer jeg rett til "søk".
Og da kun hvis jeg prøver å logge inn fra forsiden.

I tillegg har jeg egentlig lagra brukernavn og passord her, men må alltid taste inn passordet på nytt. Får bare opp at det er feil :-p

Bruker Firefox og Windows 7

Signerer denne. Akkurat det samme hos meg!
 
Jeg blir logget ud heile veien. Etter at jeg har postet dette svaret er jeg sikkert logget ut igjen. Ganske irriterende:(
 
Back
Topp