Blir du fort brun?

La oss bare si at snøvit er oppkalt etter meg :p
Ikke blir jeg brun heller :)

Jeg blir brun fra brystet og opp (inkl. armene). Under brystet får en herlig rødfarge og så går den ganske fort tilbake til likbleik :-P

Jeg har begynt å tro at jeg faktisk kan bli det, men det krever mye innsats, og det er ikke så lett når jeg både er veldig bleik og må smøre meg med solkrem, i tillegg til at jeg faktisk ikke er komfortabel lenge i sola. Trekker helst inn i skyggen etter en stund, får vondt i hodet og blir sliten og føler meg bare ikke bra.

Ja får fort farge :)

Blir fort brun ja. Vært sånn hele livet. Minuset er i ansiktet da, der blir e ikke så brun, og blir e brun der får e kvite områder rundt munnen og nesa :P

Jeg er like hvit som et laken.. og kan bruke timevis ute i sola og såvidt skimte et skille.
Mannen kan se på sola og bli BRUN!!!
Det er så urettferdig :p

Jeg er som deg da. Har sort hår og mørke øyne og er hvit som et lik hele året. Men nå når jeg er gravid får jeg farge hehe. Det forsvinner dessverre etterpå som sist, men får nyte det så lenge det varer. Jeg kan være to uker i "syden" å gå tur hver dag ute og får såvidt skille haha. Mannen tenker på sommer og blir brun han...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp