Blir du fort brun?

Sånn passe men ble fortere brun før

Nei, er stort sett like kritthvit hver høst som om våren :-P

Kan få litt farge på overkroppen da, men ikke dyp brun farge.

Mamma kunne godt gitt meg litt pigment synes jeg, for hun kan bare stikke nesa utafor døra så er hun brun :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ble rød og fregnene før jeg fikk barn. Nå blir jeg veldig brun, og fregnete. Skjedde noe med pignenten i huden når jeg gikk gravid med sistemann. Håret mitt var rødt før, nå er drt brund med litt rødt i. Merkelig hvordan kroppen er.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg blir fort brun og har alltid vært sånn :) Men har alltid hatt litt brunfarge i huden min også. Så aldri noe særlig blek i huden uansett årstid :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ja blir væl brun men ikkje lika fort som mannen. Han kan bara sitta en stund så e han brun

Ja får skille etter fem minutter

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, jeg får raskt farge og har konstant et gyldent skjær i huden (er mørkhåret med brune øyne). Har likevel opplevd de seneste årene å bli solbrent og reagere kraftig med soleksem. Det har jeg aldri gjort tidligere. Er blitt ekstremt sensitiv i huden, men dette skyldes trolig allergier jeg har ellers i følge hudlegen.

Blir fort rød :P hehe lyslys hud. Må virkelig jobbe for det om jeg skal bli bittelitt brun og det er kjempekjedelig

Jeg blir relativt fort brun, men har ingenting å stille opp med mot mannen! Han trenger ikke se på sola engang! :P

Ja får fort farge :)

Tar en halv evighet før jeg såvidt blir litt brun! I fjor syns jeg at jeg var blitt ganske brun og fin, så kommer sambo da og står ved siden av meg... Da ble jeg likbleik igjen gitt :p misunner han det der, være ute i et par timer også er det "Hello gorgeous tan" mens jeg kan sitte ute i tre dager og kanskje ha litt skille ...... :p

Får raskt litt farge, men blir ikke veldig brun :) Litt lysebrun bare ;p

Nei ble fort brun når jeg var mindre men nå er jeg bleik året rundt. Fikk helt ok farge da jeg var i Syden første gang. Men tok ikke lang tid for jeg ble bleik igjen :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hvis jeg er gravid blir jeg brun. Ellers blir jeg mest rød :p

Back
Topp