Blir du fort brun?

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Jeg er like hvit som et laken.. og kan bruke timevis ute i sola og såvidt skimte et skille.
Mannen kan se på sola og bli BRUN!!!
Det er så urettferdig :p

Sånn passe hvertfall, kan bli ganske brun, men da må det skikkelig soling til :-P

Nei. Også blir jeg ikke brunbrun liksom, brunfargen min er veldig lys. Vanskelig å forklare. Men får jo superskille, men blir ikke mørkebrun liksom.

Ja og heldigvis for det!!!
Jeg haater sol og sommer fordi det er for varmt, men om jeg bare sier SOL blir huden brun :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nope! Er bleik og fregnete :p Kan få bittelitt farge om sommeren, men er fortsatt bleik i forhol til de fleste andre :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei, ikke fort nok. :P
Eller, kan vel egentlig ikke klage. Har allerede mer farge nå enn etter sommeren de siste årene.:P

Veldig bleik her :-) Blir bare rød og når det hår over er jeg så godt som like hvit som jeg var før jeg ble rød :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, jeg får farge fort. Men jeg blir ikke kjempebrun, men brun i forhold til vinterbleike meg :P

Blir fort brun i ansikt hals og får skikkelig t-skjorteskille..selv om en sitter i singlet, så får jeg t-skjorteskille :p

Resten av kroppen + bein tar ikke farge samme hvor mye jeg prøver å få i sola.. ikke sett sol omtrent siden jeg var lita..

Gubben blir ikke brun..han blir bare røøød.. hehe

Jeg er typisk skandinavisk og nesten gjennomsiktig.. Kan bli brun, men det tar tid (så blir gjerne bare i ansiktet som får mest sol) og jeg blir himla lett solbrent..... :-p

Blir fort brun i ansikt hals og får skikkelig t-skjorteskille..selv om en sitter i singlet, så får jeg t-skjorteskille :p

Resten av kroppen + bein tar ikke farge samme hvor mye jeg prøver å få i sola.. ikke sett sol omtrent siden jeg var lita..

Gubben blir ikke brun..han blir bare røøød.. hehe

Jeg er motsatt.. ansiktet blir aldri brunt. Får farge på kroppen men kritthvit i ansiktet.
Får masse fregner da :/

jeg blir fort brun på alle steder, bortsett fra bena. pigment feil :P

Ja! Tar forøvrig solarium hele året for å ha jevn farge året rundt

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sånn midt i mellom ca. Mammaen min er sånn at hun kan snakke om sola, og bli brun. :p

Jeg er like hvit som et laken.. og kan bruke timevis ute i sola og såvidt skimte et skille.
Mannen kan se på sola og bli BRUN!!!
Det er så urettferdig :p

Samme som her det da;)
Jeg blir brun,men det tar tid. Mannen er jo knallbrun etter 1 dag ute med knallvær, han er gyllen i huden året rundt.

Nei, dessverre. Jeg blir fort rød, men når det røde forsvinner er jeg like hvit :-( Får litt farge etterhvert, men ser hvit ut ved siden av de fleste andre. Må smøre meg for ikke å bli solbrent.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er kritthvit og bruker høy solfaktor for ikke å få farge. Jeg får veldig fort farge, og blir skikkelig brun.
I Syden bruker jeg 30-50 i solfaktor, og ligger under en parasoll. er likevel skikkelig brun når jeg drar hjem. Da jeg var liten og lekte i sola hele dagen var jeg så mørk at jeg var mørkere enn de fleste spanske ungene :p

Back
Topp