Blir det teit?

Linda31

Forumet er livet
Skal ha tynne vaser i bryllupet.. Slike som det bare er plass til en blomst oppi.. Lilje.. Blir det dumt å kjøpe plastikk blomster da? Hehe.. Er så lite fan av blomster egentlig og de i plastikk kan jeg jo bruke hjemme etterpå [:)]

Nei det syntes jeg ikke..
Bruk det du føler er best for deg snuppa [:)]

Jo, det gjør jeg jo, men plastikk blomster liksom [8|] Hehe.. Har så lyst på liljer, men enkelte lukter for mye og det får jeg vondt i hodet av..

Nå vet jeg ikke hvordan liljer du skal ha, men jeg har kjøpt 1 kunstig på Plantasjen og den er kjempefin, har tenkt på å bruke den i bryllupet, og det kan hende jeg gjør. Har lyst på flere, det er bare det at de er så dyre og jeg er blakk..

ORIGINAL: Ole Brumm

Nå vet jeg ikke hvordan liljer du skal ha, men jeg har kjøpt 1 kunstig på Plantasjen og den er kjempefin, har tenkt på å bruke den i bryllupet, og det kan hende jeg gjør. Har lyst på flere, det er bare det at de er så dyre og jeg er blakk..

Hvor mye kostet den? Så på ikea sine sider og der var det lilje til 19 kr [:)]

ORIGINAL: Apple

De liljene man kan kjøpe på Ikea ser ikke ekte ut... Jeg ville aldri ha hatt uekte blomster på bryllupsdagen, den dagen skal alt være finest mulig, men nå er jeg en blomsterperson som elsker blomster da. [:)]
Og jeg er ikke glad i blomster [:'(] Er jo derfor jeg lagde tråden liksom..

nei e syns ikke d e teit å bruke d[:D] men da ville e funne dei fineste e fann slik d ser skikkeli bra ut[:D] men e tror d der slår bra an e[:D] lykke til

Mannen vil nå ha bukketter på bordet [:'(] Fader at han aldri kan bestemme seg og lar svigermor ta overhånd.. [:@] Blir så sint enkelte ganger på den dama der at jeg spyr... Sorry, men måtte bare få det ut [:D]

ORIGINAL: summer82

nei e syns ikke d e teit å bruke d[:D] men da ville e funne dei fineste e fann slik d ser skikkeli bra ut[:D] men e tror d der slår bra an e[:D] lykke til

Om du ikke er glade i blomster, så gå for de uekte[;)] 
Hadde jeg skulle gjort det så hadde jeg satsa på de litt dyrere, de er så utrolig mye finere[:)]

ORIGINAL: Linda29

129 tror jeg den kostet. Det er en sånn type lilje da:

De hadde fine cala liljer der også hvis det var det du ville ha..

Det er cala liljer jeg har lyst på ja [:)]

Og til Apple: svarte egentlig på mitt eget spm ja, men enkelte snupper her inne er veldig gode å ha for det ser du..

Det er cala liljer jeg har lyst på ja [:)]

Og til Apple: svarte egentlig på mitt eget spm ja, men enkelte snupper her inne er veldig gode å ha for det ser du..

Ok, kjøpte en cala lilje der også, den er like dyr, hvis ikke dyrere, men veldig fin!

Hørtes fint ut med tynne vaser og en blomst oppi. Liljer er jo fine.
Om du får vondt i hodet av ekte så må du styre unna ja!
Synes ikke det er teit med kunstige blomster, så lenge de ser ekte ut. Men liljer som man ser er kunstige er kanskje litt rart. Må da fine noen som ser ekte ut.

Back
Topp