Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ole BrummHvor mye kostet den? Så på ikea sine sider og der var det lilje til 19 kr [:)]
Nå vet jeg ikke hvordan liljer du skal ha, men jeg har kjøpt 1 kunstig på Plantasjen og den er kjempefin, har tenkt på å bruke den i bryllupet, og det kan hende jeg gjør. Har lyst på flere, det er bare det at de er så dyre og jeg er blakk..
ORIGINAL: AppleOg jeg er ikke glad i blomster [:'(] Er jo derfor jeg lagde tråden liksom..
De liljene man kan kjøpe på Ikea ser ikke ekte ut... Jeg ville aldri ha hatt uekte blomster på bryllupsdagen, den dagen skal alt være finest mulig, men nå er jeg en blomsterperson som elsker blomster da. [:)]
ORIGINAL: summer82
nei e syns ikke d e teit å bruke d[:D] men da ville e funne dei fineste e fann slik d ser skikkeli bra ut[:D] men e tror d der slår bra an e[:D] lykke til
ORIGINAL: Linda29
ORIGINAL: Ole BrummHvor mye kostet den? Så på ikea sine sider og der var det lilje til 19 kr [:)]
Nå vet jeg ikke hvordan liljer du skal ha, men jeg har kjøpt 1 kunstig på Plantasjen og den er kjempefin, har tenkt på å bruke den i bryllupet, og det kan hende jeg gjør. Har lyst på flere, det er bare det at de er så dyre og jeg er blakk..
ORIGINAL: Ole BrummDet er cala liljer jeg har lyst på ja [:)]
129 tror jeg den kostet. Det er en sånn type lilje da:
![]()
De hadde fine cala liljer der også hvis det var det du ville ha..
ORIGINAL: Ole BrummDet er cala liljer jeg har lyst på ja [:)]
129 tror jeg den kostet. Det er en sånn type lilje da:
![]()
De hadde fine cala liljer der også hvis det var det du ville ha..
Og til Apple: svarte egentlig på mitt eget spm ja, men enkelte snupper her inne er veldig gode å ha for det ser du..