Blir det gutt eller jente?

Ifølge det kinesiske fødselskartet så blir det en gutt :Heartblue Det stemte på forrige barn, og har faktisk stemt på så og si alle av mine søskens barn - litt skummelt egentlig! :laughing002
 
Det blir gutt ifølge det kinesiske fødselskartet. Har stemt på 1 av mine 2 barn før.
 
Ifølge kartet blir det gutt men hvis det stemmer at det er jentene som holder ut lengst så blir det jente. Vi er skråsikker på unnfangelsen og det var o god tid før EL ;) så det blir spennende å se da..
 
Kartet sier jente. Jeg har litt guttefølelse, men samboer har jentefølelse. Blir spennende å se hva det er :)
 
Har stemt på alle mine tre. Men tror egentlig att det er veldig tilfeldig ;) Blir spennende å se denne gangen!
 
Kartet sier gutt. Stemt på 2 av 3 her.
Jeg har egentlig ikke noe spesiell følelse. :rolleyes:
 
Jeg er fornøyd bare det blir et mennske.... men er det lov å si at jeg ønsker meg skikkelig en gutt
 
Det kartet har bare stemt på 1 av mine 3. Denne gangen sier det jente, og jeg har en jente følelse. Håper vi får vite det på TUL om 3 uker.
 
Kartet sier jente, men har hele veien hatt guttefølelse. Så får se hva det blir da ♡
 
Forrige gang stemte det, da ble det jente. Jeg har jentefølelse denne gang også, men kartet sier gutt ☺️
 
Jeg gjetter jente, håper på gutt. :nailbiting: Har såååå lyst på gutt, blir sikkelig skuffet om det er jente. Så uperfekt må det få være lov å være :angelic:
 
Kartet sier jente .
Sjekket på mine 4 tidligere . Og der stemt 3 av 4 . So who knows.. :whacky011
 
Endrer meg hele tiden med hva jeg tror det blir.. kinesiske kartet sier gutt :happy: hadde vært kult om det stemte! :happy:
 
Back
Topp