Blir det gutt eller jente?

Har absolutt ingen i ide, blir spennende da det er to inni der og de mest sannsynlig er to eggede:) kan jo bli en av 3 resultater:)
 
Vi skal få en liten gutt!! Fikk vite det fra NIPT-testen :Heartred:Heartred:Heartred Så vi gleder oss masse! Har ingen barn fra før så hadde ikke hatt noe å si hvilket kjønn det ble!
 
Vi skal få en liten gutt!! Fikk vite det fra NIPT-testen :Heartred:Heartred:Heartred Så vi gleder oss masse! Har ingen barn fra før så hadde ikke hatt noe å si hvilket kjønn det ble!
Så spennende!:love017
 
Jeg har ikke sett det kartet, men gynekologen mente han så guttesnopp nå i uke 12 :)Unnfangelsen skjedde flere dager etter samleiet, mange sier jo at jentecellene lever lengst. Så blir spennende å se om det blir gutt eller jente da
 
Gynekologen i dag var litt usikker, men syntes at hun så noe mellom beina! Så blir kanskje gutt her også :)
 
Vi har svaret fra NIPT liggende på en PDF i innboksen og har ikke sett på det enda (selve eposten sier uansett at testen i seg selv var normal, så dette vet vi!). Vi tenker å se på PDF'en sammen for første gang i helgen, etter at vi har fortalt nyheten til de vordende besteforeldrene:happy:
 
Vi har svaret fra NIPT liggende på en PDF i innboksen og har ikke sett på det enda (selve eposten sier uansett at testen i seg selv var normal, så dette vet vi!). Vi tenker å se på PDF'en sammen for første gang i helgen, etter at vi har fortalt nyheten til de vordende besteforeldrene:happy:

Åååå! Så gøy! Veldig spennende da! Har dere «turt» å kikke? :rolleyes:
 
Åh! Jeg er så spent på om det er en liten gutt eller jente som bor i magen min.... OUL føles milevis unna :hilarious:
 
Jeg har nettopp bestillt ul hos dama som babyverden har brukt i en video om bestemmelse av kjønn. Så nå er det bare å holde ut 16 dager :)
 
Back
Topp