Blir det gutt eller jente?

Jeg har hele tiden tenkt jente fordi alt har vært så motsatt av sist gang, og da fikk jeg gutt. I tillegg så sier det kinesiske fødselskart jente nå, og gutt sist. I det siste så har jeg fått færre symptomer, så nå tror jeg kanskje gutt likevel :p i tillegg sier den populære Ramzi-metoden at jeg skal få gutt. Vet ikke hva jeg skal tro mer :p :p
 
Jeg har hele tiden tenkt jente fordi alt har vært så motsatt av sist gang, og da fikk jeg gutt. I tillegg så sier det kinesiske fødselskart jente nå, og gutt sist. I det siste så har jeg fått færre symptomer, så nå tror jeg kanskje gutt likevel :p i tillegg sier den populære Ramzi-metoden at jeg skal få gutt. Vet ikke hva jeg skal tro mer :p :p
Skal bli utrolig spennende da! Skal du vite på OUL, eller venter dere til fødselen?
 
Hah, Jeg måtte også vite på grunn av det :p Håpløst å vente i 8-9 måneder med å få vite sånt altså!
Ja jeg skjønner ikke de som klarer det. Hadde vært gøy, men hadde ikke fått sove de siste 20 ukene :p :p
 
Ut fra dette fødselskartet skulle jeg hatt tre jenter allerede og en i magen. Fasit er gutt-jente-gutt-?. Med andre ord har kun en stemt hos meg så langt. Magefølelsen sier at det er en gutt i magen denne gangen også.
 
Kinesisk fødekart sier jente, men har en følelse av at det blir gutt. Samtidig ser jeg kun for meg ei jenta:)
 
Med første sa kinesisk fødekart jente og det ble en gutt. Denne gangen sier kinesisk fødekart gutt.
Blir spennende å se med tror nok ikke like mye på det denne gangen siden det var feil sist gang
 
Fødselskartet stemte med førstemann, så spent på om det stemmer denne gangen også. Det sier jente hvertfall. Får fasiten i oktober ;)
 
Kinesisk fødekart sier jente. Har også en magefølelse på jente. Blir spennende å se hva deg blir :happy::happy:
 
Med første sa det gutt - ble jente.
Denne gang sier det jente så får se :)
 
Magefølelsen sier gutt, det gjorde den sist også og det stemte :)
 
Kinesiskfødekart sier gutt, magefølelsen jente.
Blir spennende og se! Har en av hver fra før <3

Bestiller Tul i uke 13-14 for å vite kjønn, så bare 7-8 uker igjen å vente ;)
 
Kinesiskfødekart viser jente men jeg tror det er en gutt som gjemmer seg. Gleder med til oul så vi får se :happy:
 
Jeg tror jente. Tror ikke kinesisk fødekart er riktig nei. Fleste jeg har snakka med barn fått motsatt haha
 
Veldig usikker, har egentlig ingen magefølelse.. det kinesiske fødekartet viser jente nå, så blir spennende å se på oul ❤
 
Sist stemte kartet med jente. Nå sier kartet gutt, men magefølelsen min sier bare jente. Forhåpentligvis kan vi få en antakelse på TUL om 16 dager :D
 
Magefølelsen sier gutt, fordi dette svangerskapet er helt annerledes enn hvordan det var med jenta vår :) fødselskarter sier jente, og ramzi metoden sier gutt. Men får kanskje vite den på tidlig ultralyd 16 april :happy:
 
Sist stemte kartet, da fikk vi en gutt. Denne gangen sier det også gutt. Men jeg har egentlig ikke noe følelse om det blir det ene eller det andre. :Heartpink:Heartblue Blir spennende å se på OUL i mai :)
 
Back
Topp