Bli med!

Ja, så gøy! :) Jeg er med. Og det har jo kommet inn så mange bra forslag allerede :)
 
Synes alle som vil skal slenge seg på, jeg!:D
Lite aktiv eller veldig aktiv...et inntrykk har vi dannet oss om de fleste her inne..:)
 
Jeg vil være med :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Når trekker vi?
 
Jeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid ;)

Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.

Er det ikke sånn da, dere som har gjort det før? Eller?
 
Jeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid ;)

Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.

Er det ikke sånn da, dere som har gjort det før? Eller?
Sånn som jeg har skjønt det så må vi nominere og stemme. Kan være flere forslag pr nick også lage en avstemmingstråd på pc, da vet vi heller ikke hva de forskjellige har stemt ;)
 
Jeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid ;)

Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.

Er det ikke sånn da, dere som har gjort det før? Eller?
Hørtes bra ut det :)
 
Sånn som jeg har skjønt det så må vi nominere og stemme. Kan være flere forslag pr nick også lage en avstemmingstråd på pc, da vet vi heller ikke hva de forskjellige har stemt ;)
Hmmm... Får se på det til kvelden når jeg sitter oppe alene. Får skru på pc da ;)

Men da blir det en del avstemningstråder da?
 
Jeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid ;)

Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.

Er det ikke sånn da, dere som har gjort det før? Eller?
Jo, det er ihvertfall slik jeg er vant til det..
Den som har blitt nominert flest ganger til en tittel "vinner"..:)
 
Jeg er med! :)

Sendt fra min Samsung
 
Blir med :)
 
Jeg vil også være med :)
 
fler som vil være med?
FrøkenH: vil du være med så heng på, synes da du har gjort deg bemerket ;)

Jeg lar tråden stå litt til, men jeg begynner å sortere litt titler, kom jo mange forslag ;)

Hvor mange titler er det lurt å sette opp ifht antall "deltakere"?
 
fler som vil være med?
FrøkenH: vil du være med så heng på, synes da du har gjort deg bemerket ;)

Jeg lar tråden stå litt til, men jeg begynner å sortere litt titler, kom jo mange forslag ;)

Hvor mange titler er det lurt å sette opp ifht antall "deltakere"?
En tittel per deltaker syns jeg ;)


Bv app på iPad :D <3
 
Back
Topp