Sånn som jeg har skjønt det så må vi nominere og stemme. Kan være flere forslag pr nick også lage en avstemmingstråd på pc, da vet vi heller ikke hva de forskjellige har stemtJeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid
Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.
Er det ikke sånn da, dere som har gjort det før? Eller?
Hørtes bra ut detJeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid
Og så må dere også gjøre en jobb, og det er vel å nominere alle som deltar til en tittel.
Hmmm... Får se på det til kvelden når jeg sitter oppe alene. Får skru på pc daSånn som jeg har skjønt det så må vi nominere og stemme. Kan være flere forslag pr nick også lage en avstemmingstråd på pc, da vet vi heller ikke hva de forskjellige har stemt![]()
Jo, det er ihvertfall slik jeg er vant til det..Jeg samler opp deltakere og titler til kvelden og legger ut en ny tråd. Det tar bare litt tid
En tittel per deltaker syns jegfler som vil være med?
FrøkenH: vil du være med så heng på, synes da du har gjort deg bemerket
Jeg lar tråden stå litt til, men jeg begynner å sortere litt titler, kom jo mange forslag
Hvor mange titler er det lurt å sette opp ifht antall "deltakere"?