Bli kjent!

Stiki

Betatt av forumet
Forhåpentligvis så vil vi alle være her en stund :) så folkens, fortell litt om dere selv :D interesser, jobb osv :)

Venter vår førstefødte i mars 14<3

Er ei jente på 28 år. Har ei jente på 5 år en gutt på 3,5 år og en gutt på 2 år! Er gift og avdanka frisør. :) har termin 23 mars, og gleder oss veldig.

Jeg er 33 år og bor på Maura i Nannestad (Akershus).
Har ei lita snuppe som blir 2 år i oktober fra før.
Dette blir vår siste, selv om jeg gjerne vil ha 3, så vil gubben bare ha 2 så vi er enige i det. Så sant det ikke er tvillinger i magen nå da...:)
Jeg jobber fult på kontor, med flyfrakt/eksport. Og her har jeg jobet siden 2006.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Jeg er 28, gift med en mann som bor i Tyrkia.Så nå venter vi å svar på familigjenforening å håper på svar der løept av høsten. Jeg er helsefagarbeider og jobber 100% på et sykehjem,bor i oslo. Har termin 25 mars som jeg har regnet ut :-) <3

Hei! Jeg er 30, fra Tvedestrand i Aust-Agder. Har to gutter fra på 9 og 6 med tidligere samboer. Har ny samboer og vi har termin 22.mars. Mitt tredje og hans første

26 år gammel jente fra sørlandet :-) Bir sammen med min kjære og vi venter vårt første barn 18. Mars! Gleder meg til å bli bedre kjent med alle her inne :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

jeg fyller 24 i september. er gift, har en sønn som fyller 3 år i november. bor i nes i akershus. jobber på gardermoen. har termin 4mars. dette blir den siste da jeg ikke orker flere graviditeter og mannen ønsker ikke flere enn 2 pga at han har trillingsøsken som er 3 år yngre enn seg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så interessant det var å lese! Mange som har fler barn her :) hvordan er det å gå igjennom flere svangerskap? Er det like spesielt hver gang?:) jeg heter forresten Stine og har nylig kjøpt meg en bolig sammen med min samboer :) venter min førstefødte 27.mars, men samboeren min har ei lita jente på 4 år ifra før :) jeg er 22 år, så jeg holder meg fortsatt på skolebenken. Vil videre utdanne meg til vernepleier innenfor psykisk helse, men ser ut som det må nesten bli satt litt på vent nå :) gleder meg veldig til tiden fremover, samtidig som det er veldig blandede følelser. Gjerne fortell litt om hvordan første svangerskapet var for dere? Om der gikk over all forventning?:)

Jeg er 25, bosatt i mo i rana i nordland. Gift med verdens flotteste (selvfølgelig) mann og sammen har vi en gutt på 5 og ei jente på 3, så dette blir tredje barnet vårt :-) foreløpig termin 12. Mars! Ellers er jeg utdanna hjelpepleier men går hjemme for tiden dessverre :-(

Så kjekt med en sånn tråd. :D
Jeg er 30 år og er fra Bergen. Har bodd endel år i Oslo men har nå bosatt meg på Voss.
Her bor jeg med samboeren min og datteren vår på 4 år.
Jobber som kiropraktorassistent og trives ekstremt godt i jobben min.
Hobbyer har jeg lite av, datteren min tar mesteparten av tiden min. :) men er glad i å knipse bilder og er frivillig i Røde Kors Hjelpekorps.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Jeg er 26 år. Er gift og sammen har vi en sønn på 2 1/2. Til vanlig jobber jeg ca 70% på et lager, men er foreløpig sykemeldt pga kvalme :(
Nå gleder jeg meg til denne minste kommer så er jeg ferdig med barn ;) orker ikke flere harde svangerskap.
Kommer ikke på noe mer å si :p

Jeg er 31 år, gift og kommer fra/bor på Nordmøre. Her har vi tatt over mannens hjemgård (nedlagt småbruk), perfekt for små barn! Har to gutter på 3 og 5 år, og har foreløpig termin med nr. 3 den 19. mars. Dette er mest sannsynlig siste barn, så jeg skal nyyyte denne graviditeten (når jeg er ferdig med kvalmen :P )! Er siviløkonom, jobber som prestasjonsanalytiker/konsulent bygningsadministrasjon et oljeselskap.

Har to augustgutter født i 2008 og 2010, venter nr tre i mars 2014! Ammehjelper, og sladrer med Hunnykaos :)

Så mange forskjellige jobber folk har!:) hva liker dere å gjøre på fritiden?:) se bort i fra deres søte små?:)

Jeg spiller håndball på fritiden (min store lidenskap), kjører snowboard og et mye ute i friluft :-) styrketrening er også noe jeg elsker å holde på med!

Jeg jobber som leder i posten :-) På fritiden trener jeg, går tur, er med venner og familie :) liker godt å reise, neste stopp er karibien i oktober :-)

Jeg er 26 år og bor i Telemark sammen med samboeren og datteren min på 7 mnd. Hun bestemte seg forøvrig for å komme 5 uker før tiden, så håper denne klarer å holde seg i magen frem til termin :) Jobber i helsevesenet, men får se om jeg får kommet meg på skolebenken igjen snart :)

28 år fra Østfold, samboer med en bra mann, og vi er foreldre til en snart to år gammel sjarmør :) Venter neste (og siste) 21. mars. Jeg er veldig glad i å lese, da stort sett krim, og er over gjennomsnittet interessert i film. Trener også noen ganger i uka; type treningssenter. Blitt veldig glad i pilates, så håper det blir arrangert pilates for gravide et sted i østfold de kommende månedene :) (Si gjerne i fra om du vet om noe)

Jeg jobber som leder i posten :-) På fritiden trener jeg, går tur, er med venner og familie :) liker godt å reise, neste stopp er karibien i oktober :-)

Åh karibien! Missunner deg som bare det!

28 år fra Østfold, samboer med en bra mann, og vi er foreldre til en snart to år gammel sjarmør :) Venter neste (og siste) 21. mars. Jeg er veldig glad i å lese, da stort sett krim, og er over gjennomsnittet interessert i film. Trener også noen ganger i uka; type treningssenter. Blitt veldig glad i pilates, så håper det blir arrangert pilates for gravide et sted i østfold de kommende månedene :) (Si gjerne i fra om du vet om noe)
Veldig glad i trening selv, men aldri prøvd pilates? Er ikke det noe liknende som yoga? :)

Back
Topp