Jeg er fra LyngdalSå hyggelig! Gratulerer!
Hvor på Sørlandet er du fra?
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fra LyngdalSå hyggelig! Gratulerer!
Hvor på Sørlandet er du fra?
Ja gleder meg noe enormtÅh karibien! Missunner deg som bare det!
Venter vår førstefødte i mars 14<3
Veldig glad i trening selv, men aldri prøvd pilates? Er ikke det noe liknende som yoga?![]()
Åh, det hørtes vanskelig ut. Hvordan gjør dere det? Flytter han hit eller?Hei. Jeg er 27 år. Har to døtre på 10 år og ei på snart 5 år. Venter nr 3 den 26.mars med typen som bor I Tyrkia, så er usikker på hvordan det blir fremover :-(
Jeg er utdannet sosionom, holder på med en master I sosialt arbeid og jobber fullt som miljøterapeut på tilrettelagt avdeling på skole.
Bor på Randaberg.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hørtes vanskelig ut! Da jeg var i Tyrkia nå i mai, så møtte jeg en tyrker som var i et forhold med ei svensk ei. De gjorde det sånn at han var i Sverige om vinteren, så var de begge i Tyrkia om sommeren. Men ting er jo selvfølgelig vanskeligere når det er unge involvert. Får bare satse på at dere kommer frem til en bra løsningStiki:
Det er jo det vi håper at han vil gjøre med tiden, men i første omgang blir det til at jeg besøker han til høsten, og han skal prøve å komme hit I desember og selvsagt I mars.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Det hørtes perfekt for meg! Skal sjekke ut om de har noe tilgjengelig her jeg borIkke helt, det er ikke det samme fokuset "innover" som i yoga. Derimot mye fokus på pust. Det er styrketrening, hvor du stort sett bruker din egen kroppsvekt. Også en del balanse. Man er ikke utslitt og kjempesvett når man går ut fra timen, men du kjenner det GODT dagen etterpåAnbefales!
Jeg er fra LyngdalHva med deg?
Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3