Bli kjent!

Eg er 23 fra Vestlandet og venter mitt andre barn 18 mars, har nettopp kjøpt hus/leilighet med samboeren og har ein gutt på snart 2 år :) som hobby så liker eg å brodere bilder, holder på med eit som skal bli bryllupsgave.

Veldig glad i trening selv, men aldri prøvd pilates? Er ikke det noe liknende som yoga? :)

Ikke helt, det er ikke det samme fokuset "innover" som i yoga. Derimot mye fokus på pust. Det er styrketrening, hvor du stort sett bruker din egen kroppsvekt. Også en del balanse. Man er ikke utslitt og kjempesvett når man går ut fra timen, men du kjenner det GODT dagen etterpå :) Anbefales!

Hei. Jeg er 27 år. Har to døtre på 10 år og ei på snart 5 år. Venter nr 3 den 26.mars med typen som bor I Tyrkia, så er usikker på hvordan det blir fremover :-(
Jeg er utdannet sosionom, holder på med en master I sosialt arbeid og jobber fullt som miljøterapeut på tilrettelagt avdeling på skole.

Bor på Randaberg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei. Jeg er 27 år. Har to døtre på 10 år og ei på snart 5 år. Venter nr 3 den 26.mars med typen som bor I Tyrkia, så er usikker på hvordan det blir fremover :-(
Jeg er utdannet sosionom, holder på med en master I sosialt arbeid og jobber fullt som miljøterapeut på tilrettelagt avdeling på skole.

Bor på Randaberg.

Åh, det hørtes vanskelig ut. Hvordan gjør dere det? Flytter han hit eller?

Venter vår førstefødte i mars 14<3

Stiki:
Det er jo det vi håper at han vil gjøre med tiden, men i første omgang blir det til at jeg besøker han til høsten, og han skal prøve å komme hit I desember og selvsagt I mars.

Stiki:
Det er jo det vi håper at han vil gjøre med tiden, men i første omgang blir det til at jeg besøker han til høsten, og han skal prøve å komme hit I desember og selvsagt I mars.

Hørtes vanskelig ut! Da jeg var i Tyrkia nå i mai, så møtte jeg en tyrker som var i et forhold med ei svensk ei. De gjorde det sånn at han var i Sverige om vinteren, så var de begge i Tyrkia om sommeren. Men ting er jo selvfølgelig vanskeligere når det er unge involvert. Får bare satse på at dere kommer frem til en bra løsning :)

Ikke helt, det er ikke det samme fokuset "innover" som i yoga. Derimot mye fokus på pust. Det er styrketrening, hvor du stort sett bruker din egen kroppsvekt. Også en del balanse. Man er ikke utslitt og kjempesvett når man går ut fra timen, men du kjenner det GODT dagen etterpå :) Anbefales!
Det hørtes perfekt for meg! Skal sjekke ut om de har noe tilgjengelig her jeg bor :)

Hei jenter! Jeg er 28 år og bor i Buskerud. Har ei jente på straks 5 år og har nå termin 22. mars. Gleder oss veldig, men jeg syns det er mye skumlere denne gangen :-P

Bor i Telemark(blir litt mer spesifikk etterhvert). Har en gutt på 2 år, bor med samboeren min. Er utdannet førskolelærer og jobber som pedagog i barnehage:)

Back
Topp