Bli kjent?

Jeg blir 30 år i mai!
Jeg er 165 cm høy.
Venter min andre datter, har en som snart blir 2 (født i januar 2011) fra før! :)
Vi har to katter, Kurt Nilsen og Keijo! ;)
Favorittdrikke uten alkohol er nok vann med smak! Også er jeg en øl-jente!
Jeg er samboer med mannen i mitt liv på 3. året, har vært kjærester i snart 5 år!
 
1) Hvor gammel er du? Jeg er 36 år og mai-barn
2) Hvor høy er du? 167 cm
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Dette er første barnet vårt
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Vi har to katter og to kaniner som bor hjemme, også har vi tre hester som ikke bor inne av logiske årsaker ;)
5) Hva er din favorittdrikke? Jeg er litt for glad i brus (light-brus), en last jeg ikke helt greier å kvitte meg med
6) Sivilstatusen din er? Samboer med verdens beste godgutt, har vært sammen i snart 5 år nå
 
Hei ;)

Jeg er ny her inne, og så denne tråden her så tenkte jeg skulle hive meg på denne ;)

1) Hvor gammel er du? 23år (blir 24 mars 2013)
2) Hvor høy er du? Jeg er 162.
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Ja, dette er mitt første barn. Venter en gutt<3
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Jeg har 5 dyr. En Engelsk Bulldog og 4 ildere;) Driver oppdrett på ildere!
5) Hva er din favorittdrikke? Iste<3
6) Sivilstatusen din er? Gift med mannen min Kenneth på 25;)


Er første gangs mor og har termin i februar som dere andre her inne. Hadde vært morro å truffet noen andre som også er gravide. ;) Om det er første, andre eller tredje barnet er det samme. Koselig å treffes uansett ;)


Hilsen Carina ;)
 
Hei ;)

Jeg er ny her inne, og så denne tråden her så tenkte jeg skulle hive meg på denne ;)

1) Hvor gammel er du? 23år (blir 24 mars 2013)
2) Hvor høy er du? Jeg er 162.
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Ja, dette er mitt første barn. Venter en gutt<3
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Jeg har 5 dyr. En Engelsk Bulldog og 4 ildere;) Driver oppdrett på ildere!
5) Hva er din favorittdrikke? Iste<3
6) Sivilstatusen din er? Gift med mannen min Kenneth på 25;)


Er første gangs mor og har termin i februar som dere andre her inne. Hadde vært morro å truffet noen andre som også er gravide. ;) Om det er første, andre eller tredje barnet er det samme. Koselig å treffes uansett ;)


Hilsen Carina ;)
Tittei på deg, og velkommen hit inn:) Hvor er du fra? Er stadig vekk treff, ihvertfall for de som bor sentralt..
 
Sniker litt fra januarforumet siden jeg har termin 31.januar:)

1. Er 24 år gammel, født i juli:)
2. Er 170 cm sist jeg sjekket.
3. Blir mitt første barn, termin 31.januar.
4. Har to puseladder:)
5. Nå om dagen så er julebrus favoritten.
6. Samboer som jeg er forlovet med. Vært sammen i litt over 5 år:)
 
1) Hvor gammel er du?
- 23 år.
2) Hvor høy er du?
- Ca. 168?
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
- Første barnet, venter en gutt <3
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
- Jeg har to hunder (chihuahua), far og sønn, også har jeg tre hester (som selvsagt ikke bor i huset).
5) Hva er din favorittdrikke?
- Akkurat nå er det Grans julebrus på glassflaske! Elsk! Ellers er jeg glad i vanlig fanta og saft med iste fersken smak.
6) Sivilstatusen din er?
-Lykkelig samboer <3
 
Ok...jeg er glad i spørre tråder..og de hjelper jo litt for å bli kjent...så..her kommer en...

1) Hvor gammel er du? 32 år
2) Hvor høy er du? ca 160 cm
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Vi har en sønn på 4 år
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Ingen akkurat nå
5) Hva er din favorittdrikke? Vann, god kaffe og god vin (gleder meg)
6) Sivilstatusen din er? Samboer
 
1) Hvor gammel er du?
- er 23 år
2) Hvor høy er du?
- tror eg er ca 170 eller noe sånt ;)
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
- dette blir mitt første :) (og gleder meg masse til det ;) )
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
- Vi har en stk kattepus :p
5) Hva er din favorittdrikke?
- til vanlig er det vann, men no rundt juletider, så må eg nesten gå for julebrus :p
6) Sivilstatusen din er?
- forlovet/samboere ;)
 
Gratulerer så mye med dagen:) Tror vi kaffe/baileys-damer må ta et kaffe/baileys-treff via forumet når babyene er født;) Sitte med hver vår kopp og skravle i en egen kaffe/baileys-tråd;)

Tusen takk!! xsmile9 Så oppmerksom du er! ;) Har ikke fått vært innpå her på noen dager, så sorry sent svar! Haha, det er jeg sÅ med på! tror jeg resten av jentene her henger seg med på også! Uff, nå fikk jeg skikkelig lyst på...men ikke mange mnd ijenn nå ;)
 
Tusen takk!! xsmile9 Så oppmerksom du er! ;) Har ikke fått vært innpå her på noen dager, så sorry sent svar! Haha, det er jeg sÅ med på! tror jeg resten av jentene her henger seg med på også! Uff, nå fikk jeg skikkelig lyst på...men ikke mange mnd ijenn nå ;)
Hihi:) Ja, det frister veldig:) Kusina mi er også skikkelig baileysjente, så jeg har gitt henne klar beskjed om at hun skal troppe opp med beileysen i februar når vi begynner å komme inn i spise og soverytmen til babyen sånn at vi kan ta en kopp sammen rett etter amming;)
 
1) Hvor gammel er du? Fylte 27 år 25.10
2) Hvor høy er du? 180 cm
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) dette blir mitt andre barn, har Olivia fra før, og hun fylte to år i november:)
4) Har du husdyr? Evt hvilke? To katter, Tøflus og Rasmus
5) Hva er din favorittdrikke? Pepsi Max
6) Sivilstatusen din er? Samboer med Henrik på tiende året:)
 
1) Hvor gammel er du?
Jeg er 20år og septemberjente
2) Hvor høy er du?
173
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
Dette er første barn :)
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
Har en liten hund! Bitteliten hvit dott som tasser rundt i stuen
5) Hva er din favorittdrikke?
åh, vanskelig... Siden det er vinter må det bli Kakao
6) Sivilstatusen din er?
Gift :) giftet oss sommeren 2011
 
Tittei på deg, og velkommen hit inn:) Hvor er du fra? Er stadig vekk treff, ihvertfall for de som bor sentralt..


Heihei;) Takk for det ;) Jeg er fra skien. Så om det er noen som pleier å ha treff så send meg gjerne en mail her inne. Hadde vært veldig hyggelig å treft andre som også er gravide ;)
 
1) Hvor gammel er du?
Jeg blir 29 år 18 desember
2) Hvor høy er du?
175
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
Dette er første barn :)
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
Har to nydelige katter på 3.5 år
5) Hva er din favorittdrikke?
Brusoholiker!!
6) Sivilstatusen din er?
Giftet oss mai 2012 :happy119
 
1) Hvor gammel er du?
27 år
2) Hvor høy er du?
169 cm, ble liksom aldri 170...:p
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
Har en gutt som ble 2 år i november:) Dette er da nr 2!
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
Har ei sky katte som heter Lille My
5) Hva er din favorittdrikke?
Drikker mest vann, men liker sjokomelk da:)
6) Sivilstatusen din er?
Samboer som jeg er forlovet med, men om vi noen gang gidder å gifte oss er uvisst :p Vært sammen i 10,5 år :)
 
1) Hvor gammel er du? Nettopp fylt 24år...
2) Hvor høy er du? ca 167cm..
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)? Er vårt første barn :-D
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Har en kanin, vi har hatt han i snart 6år. :)
5) Hva er din favorittdrikke? Vanilje cola :-/
6) Sivilstatusen din er? Er gift på andre året, vi har vært sammen i 7år <3
 
1) Hvor gammel er du? 27 år

2) Hvor høy er du? ca 165

3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)? Dette blir gull nr 2 - har en gutt på 4.

4) Har du husdyr? Evt hvilke? Nope

5) Hva er din favorittdrikke? Cola og vann

6) Sivilstatusen din er? Samboer med gutten i mitt liv. Vært sammen i 7 år.
 
1) Hvor gammel er du? 24 år
2) Hvor høy er du? 161
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Dette er vår første :)
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Nei
5) Hva er din favorittdrikke? Solo
6) Sivilstatusen din er? Samboer med min kjære i 5 år
 
1) Hvor gammel er du? Er 20, blir 21 i Januar.
2) Hvor høy er du? Er 1.64
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Dette blir mitt første, sambo har en sønn fra før på 2 år.
4) Har du husdyr? Evt hvilke? Vi har fisker.
5) Hva er din favorittdrikke? Cola zero og vann
6) Sivilstatusen din er? Samboer med mannen i mitt liv :)
 
1. Jeg er 26 år. 2. Jeg er 160 cm. 3. Dette blr vårt første barn. 4. har en hund. 5. Pepsi max. 6. Samboer, vært sammen i 9,5 år.
 
Back
Topp