Bli kjent?

Ugla

Gift med forumet
Ok...jeg er glad i spørre tråder..og de hjelper jo litt for å bli kjent...så..her kommer en...

1) Hvor gammel er du?
2) Hvor høy er du?
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
4) Har du husdyr? Evt hvilke?
5) Hva er din favorittdrikke?
6) Sivilstatusen din er?
 
Jeg liker også spørretråder, men ber alle om å være snill og svare i hele setninger, sånn at man ikke blir usikker på hva svaret gjelder når vi kommer langt ned i forhold til starten på tråden;)

1) Jeg er 22 år gammel, fyller 23 den 21. desember
2) Jeg er 179 cm høy (hvilket er veldig deilig når man er gravid, ettersom magen har mye plass å vokse på.. men ikke fullt så deilig til vanlig da jeg ikke kan gå i høyhælte sko ved siden av mannen min som er 183;))
3) Vi venter barn nummer 2, har ei lita jente som ble født i august 2010.
4) Vi hadde kaniner frem til de ble tatt av en grevling eller rev på sensommeren, nå har vi bare 8 fisker. Den første av fiskene fant vi i hagen i juni.
5) Min favorittdrikke uten alkohol er desverre coca cola, men greier å holde meg unna lenge av gangen selv om jeg er gravid. Av alkoholholdig drikke er jeg veldig glad i baileys i kaffe.
6) Jeg er forlovet med mannen i mitt liv, og vi har vært sammen i 4 år :)

Også må du svare selv, da, Ugla ;)
 
Skal svare...vil bare ikke være den første til å svare på egen tråd :)

1) Hvor gammel er du? - 34 ( blir 35 om en mnd)
2) Hvor høy er du? - 165 cm
3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) - Har ei jente på snart to fra før
4) Har du husdyr? Evt hvilke? - 3 akvarier
5) Hva er din favorittdrikke? - Cola Zero til kos. Strawberru daquiri med alkohol
6) Sivilstatusen din er? - Gift i snart 3,5 år med kona mi (nei jeg er ikke mann..hehe)
 
Nei, da ville det vel ikke ha talt i termingruppekrigen heller ;)

Når har du bursdag, da? Vi desemberbarn må holde sammen ;) hihi=)
Har du jentekjæreste du da?;) Er det lov til å spørre hva slags metode dere har brukt for å få barn? :)
 
Har bursdag 18.des...og fødte faktisk min snart-toåring på bursdagen min i 2010.... Så vi er to av 3 med bursdag samme dag :)

Vi har vært i København og brukt donor via en klinikk der. Barnet i magen, og toåringen vår har samme donor :)
 
Så herlig:) Jeg er høygravid fom bursdagen min i år;) Men håper jeg går gravid ihvertfall til 21. januar, så jeg får noen permisjonsdager hjemme til å gjøre alt klart, for det er ikke noe jeg prioriterer i desmeber;) da skal jeg lage julestemning i huset:)

Så gøy at dere fikk brukt samme donor begge gangene da:)
 
Ja..vi vet ikke stort om donor...men storfornøyd med det forrige resultatet..hehe
 
Det sies at ekte kjørlighet gir pene barn, så da er nok du og kona di veldig glad i hverandre;) Supersøt snuppe på bildet ditt ihvertfall:)
 
Moro med spørretråder:)

1) Hvor gammel er du? Jeg er 23 år gammel, 24 i desember.

2) Hvor høy er du? Ca. 170

3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder) Dette blir mitt andre barn, har en sønn født september 2011, verdens herligste prins, og nå ventes verdens herligste prinsesse:)

4) Har du husdyr? Evt hvilke? Katt

5) Hva er din favorittdrikke? Julebrus nå om dagen <3

6) Sivilstatusen din er? Samboer:)
 
Hehe..helt utrolig at det bildet er tatt for ett år siden :)
Virkelig? Hun så så stor ut at jeg var sikker på det måtte være tatt nå;) Så feil kan man altså ta;)
 
Er vi bare desemberbarn her?;) Når har du bursdag, Henhan?:)
 
Hei hå :nicethread

1) Jeg ble, hmm, nå må jeg tenke litt, 27 år i august (jeg må faktisk tenke meg om av og til når jeg skal svare på hvor gammel jeg er :O )
2) Jeg er 1.60 høy, kjenner det begynner å bli trangt om plass,, iallefall hvis jeg i tillegg spiser meg stappmett :)
3) Dette er mitt andre barn, har ei jente som blir 4 år i desember! Vet ikke kjønn, det ville vi ikke vite, syntes det blir så spennende nå :)
4) Har hatt en katt som har vært borte i 3 uker :(
5) Hmmm, fantaserer også om kaffe/baileys, men er vel mest glad i champagne brus, og kald lett melk, og sjokomelk :D:D
6) Sammen i 10 år, gift i 5 år!
 
God Kveld jenter! :)

1) Jeg blir 33 år i desember
2) Jeg er 1.70 høy, her er det også trangt om plassen.. Fikk faktisk høre at jeg så høygravid ut i uke 20, så jeg lurer på hvordan jeg ser ut til termin.. he he.. Glad i magen min jeg!!:)
3) Dette er mitt andre barn, en gutt fra før som akkurat fylte 1 år! Nå venter vi ei jente, jeg er så spent!!:) Lurer veldig på hvordan lille prinsen vår vil takle å måtte dele oppmerksomheten.
4) Ingen husdyr for tiden..
5) Gleder meg til å ta ett glass rødvin, det begynner å bli veeeeeldig lenge siden. Jeg rakk vel ett glass, før jeg ble gravid igjen.. Glad i solbærsirup ;)
6) Samboer, sammen i 7år!
 
1) Hvor gammel er du?
31. Blir ikke 32 før i mai.

2) Hvor høy er du?
168 cm, ganske så gjennomsnittlig.

3) Blir dette ditt første barn, eller har du fra barn fra før (antall, kjønn og alder)
Dette blir nr 2. Storesøster er født i januar 2010.

4) Har du husdyr? Evt hvilke?
Ingen husdyr her. Er allergisk mot hund og katt, hvis ikke hadde det nok blitt en pus på oss etterhvert.

5) Hva er din favorittdrikke?
Akkurat nå er det sjokolademelk. Og iskaffe. Drikker lite alkohol til vanlig, men gleder meg bittelitt til å få en irish coffee igjen... ;)

6) Sivilstatusen din er?
Samboer med verdens beste i 4 år. :)
 
Back
Topp