Bli kjent-tråden

Alder: 30
Familie: samboer og jente på 2 år.
Hva gjør du på i det daglige: jobber på kontor, kundeservice og administrasjon.
Interesser/hobbyer: venner og familie, bake og lage mat, reise, lese bøker.
 
27 om kort tid.
Samboer
Gutt på 17 mnd. Født i mai

Utdannet vernepleier.
Nettopp funnet ut her om dagen at vi mest sannsynlig blir 4 om 9 mnd ☺
 
Alder - 25 år
Jeg er gift og har 2 barn (2år & 5år.)

Er for tiden hjemmeværende da mannen jobber så mye. Vi har rett og slett ikke mulighet til å ha to jobber akkurat nå. Mannen driver å tar over et familieselskap som er på sitt 3generasjonsbytte. Så dette blir spennende! :D

Hobby/interesser er interiør, film, reiseliv, familie og venner :)
 
Alder: 20 år
Familie: samboer
Hva gjør du i det daglige: Jobber på kontor og i butikk, og studerer som privatist.
Interesser: Trening, oppussing, interiør
:)
 
Alder: 26 år
Familie: Gift
Hva gjør du i det daglige: Masterstudent
Interesser: Trening, kosthold og interiør
 
Hei!

Lister meg inn her... Er glad og skremt på samme tid... Dette er mitt andre barn, men det føles som det første.

Jeg er 34, frisør, gift, sønn på 15, har 2 katter, trener, driver litt med yoga, rir, leser.

Tenker det blir fint å ha noen å dele tanker med her inne!
 
Alder: 28år
Familie: har to jenter fra et tidligere forhold, samboeren min har ingen fra før.
Interresser: strekke MYE. Driv me yoga. Å jakt å friluftsliv
 
Jeg er 30 år, jobber i praksis på barne og ungdomsskole(gikk intensiv barne og ungdomsarbeider faget tidligere i år.)Samboer og har en datter på 4år. Katt og hun har vi og :happy:
 
Forhåpentligvis skal vi være sammen her inne i noen måneder, så jeg tenkte det kunne være koselig med en bli kjent-tråd :)

Alder?
Familie?
Hva gjør du på i det daglige?
Interesser/hobbyer?

Jeg er 32 år og har samboer som jeg har vert sammen med i 8 år og forlovet med i 5 år ❤️
Vi har 2 barn så dette blir det 3
ei jente på 7 og ein gutt på snart 3 år:)
Interesser er gå tur i skog og mark me barna eller andre aktiviteter og ellers er det og nyte tid med venner og kansje litt trening :)
 
Hei!

Lister meg inn her... Er glad og skremt på samme tid... Dette er mitt andre barn, men det føles som det første.

Jeg er 34, frisør, gift, sønn på 15, har 2 katter, trener, driver litt med yoga, rir, leser.

Tenker det blir fint å ha noen å dele tanker med her inne!

Gratulerer :) Ja, veldig greit med noen å prate med om både gleder og bekymringer! Spennende med en attpåklatt da :)
 
Alder? 19
Familie? Samboer
Hva gjør du på i det daglige? Jobber i barnehage
Interesser/hobbyer? Strikking, svømming, tegning :)
 
Jeg er 33 år . Er samboer og har en sønn på 2 år , født i juni 2013. Jobber som barne og ungdomsarbeider i barneskolen . Ellers er jeg veldig glad i å trene crossfit :) og se på TV serier ;) gleder meg veldig til å få en liten til :)
 
Alder? Siste halvdel av 20årene :)

Familie? Gift med verdens beste mann <3

Hva gjør du på i det daglige? Studerer og jobber deltid i helsesektoren

Interesser/hobbyer? Strikking/hekling, motorsykkel (som det blir lite av fremover) og elsker å rømme fra bylivet til fjellet :)
 
Alder: 26 år
Familie: Gift
Hva gjør du i det daglige: Autorisert regnskapsfører
Interesser: Trening, fotball, venner, familie
 
Alder: 27

Familie: Samboer ❤️

Hva gjør du på i det daglige: Er lovens lange arm

Interesser/hobbyer: Venner/familie, trening, spesielt CrossFit og løping.
 
Alder? 23
Familie? Samboer
Hva gjør du på i det daglige? Jobber som driftsleder på IKEA
Interesser/hobbyer? Strikking, sying og trening
 
En slik en håper jeg vi kan lage under skjult gruppe :):):)?
 
Alder? 30
Familie? Kjæreste, 1 barn
Hva gjør du på i det daglige? Jobber
 
Alder? 28 :)
Familie? Har vært samboer med kjæresten i snart 5 år. Sammen har vi ei jente som er født i juli 12 ❤
Hva gjør du på i det daglige? Jobber innen salg, å tar vare på hus å hjem siden mannen er borte over halve året! :)
Interesser/hobby: venner, serier, jenta mi å familie ellers :) også litt gla i interiør :)
 
Back
Topp