Bli kjent-tråden

:happy:Jeg er 36 og mannen er 37 år. Han har en gutt fra før i 08 og jeg har to gutter i 05 og 08 . Pluss ei frøken 10. Så mitt fjerde biologiske barn men blir med bonus barn 5 barn .

Er student og snart ferdig med lærer utdanning .

Liker å lese bøker , se filmer/serier, natur , alternative og diverse :happy:
 
Alder: 31
Familie: Samboer og en gutt på 17 måneder (juni 2014)
Hva gjør du på i det daglige: Jobber som rådgiver i Staten
Interesser/hobbyer: Serier, bøker, spinning, serier, og litt mer serier :)
Liker også tur i skog og mark da, selv om det ikke har blitt fryktelig mye av de store turene etter at jeg ble mor i fjor.
 
31 år samboer med mannen siden 2007. Har en jente på snart 6år og en gutt på 3, 5 år. Jobber som sykepleier og jobber for tiden bare natt. interesserer meg for alt mulig rart
 
Alder: 25
Familie: Gift om få uker ♡

Er hjemmeværende for tiden, og forloveden må vente til familiegjenforenings visumet er innvilget før han kan begynne i jobb så han er også hjemmeværende(så vi lagde baby når vi har så mye fritid ;) hehe )

Interesser og hobbyer er hekling, strikking, sying, brodering, lesing, shopping, Japansk mote og film.
 
Alder: 25

Familie: giftet meg i juni i år <3

Til det daglige jobber jeg som pedagogisk leder i en barnehage, og på fritiden (ikke nå som jeg er så trøtt, hehe..) liker jeg å strikke, hekle og lese :)
 
29 år!
Jobber som grafisk designer. Mye av tiden går til jobbing. Men ellers er jeg veldig interessert i interiør, alt av håndarbeid og trening. Håper det roer seg på jobb så jeg får tid til å starte trening nå før jeg blir zombie på kveldstid :happy: Hadde massiv bekkenløsning sist, så nå skal jeg ha fokus på godt kosthold og aktivitet! Forebygge mest mulig :happy119
 
33 år

Har en stesønn fra før, bodd med han og faren noen år. Første gang nå at jeg skal ha barn ...

Elsker naturen. Tegner og maler, leser, skriver tre bøker som sikkert aldri blir ferdig. Inkludert en barnebok. Alltid vært litt vel arbeidsnarkoman, men er arbeidsledig nå - kanskje derfor jeg endelig føler meg klar for barn. Eller gjør jeg?
 
26 år, samboer og har en gutt på 15 mnd født juli 2014.
Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
I fritiden strikker jeg og har dilla på tv serier. Er også glad i å holde på med diverse diy prosjekter, alt fra møbler til dekor. Ellers liker jeg å være ute i det fri ☺
 
Alder: 30

Familie: gift og en sønn på 1 år

Hva gjør du på i det daglige: Jobber som kokk

Interesser/hobbyer: bingo,kort og brettspill, diamant bilder, venner, familie
 
33 år, godt gift og to barn på 6 og 7 år.

Er utdannet førskolelærer og driver med videreutdanning. Jobber i barnehage :)

Er ivrig fotballmamma og trener en del selv (styrke/løping). Glad i håndarbeid og å lese, men studiene tar all tid om dagen!
 
Alder: 28

Familie: bare meg og samboer gjennom 6 år :)

I det daglige: kontaktlærer for en 8.klasse på en ungdomsskole.

Interesser/hobbyer: sang og musikk :)
 
Hei dere

Alder: 32 år
Familie: Gift

Hva gjør du i det daglige: jobber som sykepleier på Rikshospitalet

Interesser: har startet med å strikke og har ihvertfall 4 gensere som jeg bytter imellom på å strikke. Itilfelle jeg ble lei lissom:)
Ellers liker jeg å trene innimellom...og liker også å ta det med ro. Beste som fins haha:cat:
 
Alder - 31

Familie - forlovet med min kjære samboer, bryllup blir et års tid etter nyeste tilskudd har kommet til verden :) har en datter som ble født i april 2014 fra før :)

Hva gjør du på i det daglige - jobber som turnuslege

Interesser/hobbyer - er veldig glad i bilder. Lage fotoalbum og slikt.
 
Slenger meg med her! :)

28 år, samboer, jobber som flyvertinne. Jeg har dessverre ingen særlig hobby, men god mat og drikke, reiseliv, familie og venner får duge :)
 
Alder - 31

Familie - forlovet med min kjære samboer, bryllup blir et års tid etter nyeste tilskudd har kommet til verden :) har en datter som ble født i april 2014 fra før :)

Hva gjør du på i det daglige - jobber som turnuslege

Interesser/hobbyer - er veldig glad i bilder. Lage fotoalbum og slikt.

Mye likt hos oss, 31 år, planlegger bryllup samtidig og barn førdt i mars/april 14 ;)
 
Alder: 25
Familie: Gift om få uker ♡

Er hjemmeværende for tiden, og forloveden må vente til familiegjenforenings visumet er innvilget før han kan begynne i jobb så han er også hjemmeværende(så vi lagde baby når vi har så mye fritid ;) hehe )

Interesser og hobbyer er hekling, strikking, sying, brodering, lesing, shopping, Japansk mote og film.

Gratulerer med bryllup på gang :)
 
23 år
Samboer og har et barn fra tidligere på 7.5 år.
Jobber mellom jobber som helsefagarbeider for øyeblikket og håper på fast stilling snart..
Ellers lite fritid, sofagris med enten bokserie eller tvserie
 
Alder- 26 år
Familie- Gift og har en gutt på 4 år<3
Hva gjør du i det daglige- studerer og bygger hus.
Interesser- foto, strikking og reise
 
Back
Topp