Bli kjent-tråden

Pin-up

Forumet er livet
Forhåpentligvis skal vi være sammen her inne i noen måneder, så jeg tenkte det kunne være koselig med en bli kjent-tråd :)

Alder?
Familie?
Hva gjør du på i det daglige?
Interesser/hobbyer?
 
Så gøy! :)

Alder: 24

Familie: Samboer og en sønn på 15 måneder

Hva gjør du på i det daglige: Jobber som kjøkkenkonsulent

Interesser/hobbyer: interiør, matlaging/baking, venner, familie
 
Alder: 25
Familie: Gift, har to jenter på 3,5 og 2,5 :)
Hva gjør du på i det daglige: Arbeidspraksis i diverse bedrifter
Interesser/hobbyer: Liker å sy, leser en del, se tv :D
 
Alder? 26, fyller 27 om 3 uker :)

Familie? Vært gift i 7 år , vi har ei jente på 3,5 år. Også har vi ei ekstra på 15 år :)

Hva gjør du på i det daglige? Jeg jobber som frisør, tok svennebrev tidligere i år :)

Interesser/hobbyer? Liker å strikke og hekle, er ikke nødvendigvis så flink. Ellers så liker jeg å sulle hjemme, og vi skal pusse opp hele huset. (Ja, det midt oppi en graviditet og fødsel haha.)
 
Så gøy å bli litt kjent :)

Alder: 27 år
Familie: Samboer, ei jente på 21 mnd
Hva gjør du på i det daglige: Er sykepleier, og jobber på sykehjem
Interesser/hobbyer: Har skikkelig strikkedilla, og strikker mye :cool: Jeg liker også å lese, så synger jeg i kor ;)
 
24 år, med samboer og en datter på snart 5 år:) jobber som sykepleier
 
Forhåpentligvis skal vi være sammen her inne i noen måneder, så jeg tenkte det kunne være koselig med en bli kjent-tråd :)

Alder? HELE 37 år:)
Familie? Gift 13 år, barn på 10 og 13år
Hva gjør du på i det daglige? Jobber med markedsføring.
Interesser/hobbyer? Trening, matlaging, leser mye.
 
Alder? 27

Familie? Gift, har en gutt på 10 år.

Hva gjør du på i det daglige? Studerer og jobber som hjelpepleier.

Interesser/hobbyer? Interiør, trening ol. :)
 
Alder: 31 år
Familie: Forlova (planlegger bryllup) og ei datter på 1.5 år.
Hva gjør du på i det daglige: Jobber innenfor markedsføring.
Interesser/hobbyer: Elsker å strikke, yoga og lese bøker.