Bli kjent-tråden

Pin-up

Forumet er livet
Forhåpentligvis skal vi være sammen her inne i noen måneder, så jeg tenkte det kunne være koselig med en bli kjent-tråd :)

Alder?
Familie?
Hva gjør du på i det daglige?
Interesser/hobbyer?
 
Så gøy! :)

Alder: 24

Familie: Samboer og en sønn på 15 måneder

Hva gjør du på i det daglige: Jobber som kjøkkenkonsulent

Interesser/hobbyer: interiør, matlaging/baking, venner, familie
 
Alder: 25
Familie: Gift, har to jenter på 3,5 og 2,5 :)
Hva gjør du på i det daglige: Arbeidspraksis i diverse bedrifter
Interesser/hobbyer: Liker å sy, leser en del, se tv :D
 
Alder? 26, fyller 27 om 3 uker :)

Familie? Vært gift i 7 år , vi har ei jente på 3,5 år. Også har vi ei ekstra på 15 år :)

Hva gjør du på i det daglige? Jeg jobber som frisør, tok svennebrev tidligere i år :)

Interesser/hobbyer? Liker å strikke og hekle, er ikke nødvendigvis så flink. Ellers så liker jeg å sulle hjemme, og vi skal pusse opp hele huset. (Ja, det midt oppi en graviditet og fødsel haha.)
 
Så gøy å bli litt kjent :)

Alder: 27 år
Familie: Samboer, ei jente på 21 mnd
Hva gjør du på i det daglige: Er sykepleier, og jobber på sykehjem
Interesser/hobbyer: Har skikkelig strikkedilla, og strikker mye :cool: Jeg liker også å lese, så synger jeg i kor ;)
 
24 år, med samboer og en datter på snart 5 år:) jobber som sykepleier
 
Forhåpentligvis skal vi være sammen her inne i noen måneder, så jeg tenkte det kunne være koselig med en bli kjent-tråd :)

Alder? HELE 37 år:)
Familie? Gift 13 år, barn på 10 og 13år
Hva gjør du på i det daglige? Jobber med markedsføring.
Interesser/hobbyer? Trening, matlaging, leser mye.
 
Alder? 27

Familie? Gift, har en gutt på 10 år.

Hva gjør du på i det daglige? Studerer og jobber som hjelpepleier.

Interesser/hobbyer? Interiør, trening ol. :)
 
Alder: 31 år
Familie: Forlova (planlegger bryllup) og ei datter på 1.5 år.
Hva gjør du på i det daglige: Jobber innenfor markedsføring.
Interesser/hobbyer: Elsker å strikke, yoga og lese bøker.
 
Last edited:
Alder? 26, fyller 27 om 3 uker :)

Familie? Vært gift i 7 år , vi har ei jente på 3,5 år. Også har vi ei ekstra på 15 år :)

Hva gjør du på i det daglige? Jeg jobber som frisør, tok svennebrev tidligere i år :)

Interesser/hobbyer? Liker å strikke og hekle, er ikke nødvendigvis så flink. Ellers så liker jeg å sulle hjemme, og vi skal pusse opp hele huset. (Ja, det midt oppi en graviditet og fødsel haha.)

Føler det er så mange her inne som strikker og hekler! Skulle ønske jeg også kunne. Bestemor lærte meg da jeg var 5, men har glemt det :p

Pusset opp gjorde vi også rundt fødsel, samboer pigget opp gulvet på badet da vannet gikk to uker for tidlig :p Skulle ikke forundre meg om vi flytter og skal pusse opp til nestemann kommer også!
 
Føler det er så mange her inne som strikker og hekler! Skulle ønske jeg også kunne. Bestemor lærte meg da jeg var 5, men har glemt det :p

Pusset opp gjorde vi også rundt fødsel, samboer pigget opp gulvet på badet da vannet gikk to uker for tidlig :p Skulle ikke forundre meg om vi flytter og skal pusse opp til nestemann kommer også!
Hehe :p
vi skal heldigvis ikke gjøre så mye av det selv, snekkerne skal få gjøre det meste av jobben :) men de skal ikke vært ferdig før jula til neste år så det blir vel både fødsel og Babytiden med snekkere og div rundt meg.. men men :)
 
Alder? 27. :)

Familie? Giftet oss for akkurat tre mnd siden, har ei jente på fire og et halvt og bonusjente på åtte.

Hva gjør du på i det daglige? Jobber innenfor barnevern.

Interesser/hobbyer? Interiør, hest, familie. :)
 
Alder? 38

Familie? Forlovet og med gifteplaner til neste år, og har en sønn fra tidligere forhold som er åtte år.

Hva gjør du på i det daglige? Jobber som planlegger.

Interesser/hobbyer? Geocaching, friluftsliv. Og etter hvert som redebygger-instinktet slår inn blir det vel noe håndarbeid også laughing7
 
Alder: 25år

Familie; Samboer, ingen barn fra før av

Hva gjør du på det daglige: Er regnskapsmedarbeider

Interesser/hobbyer: Strikking (som de fleste:hilarious:), være sosial, trening og prøver å få til litt turer i marka :happy:
 
Alder: 25
Familie: Samboer og har en katt
Hva gjør du på i det daglige: Jobber på dement avd på et sykehjem
Interesser/hobbyer: nybegynner i strikking :) går turer og er generellt med venner på fritiden :)
 
Alder? 25 år

Familie? Samboer og en gutt på 2,5 år

Hva gjør du på i det daglige? Jobber i bank og studerer siste året på bachelorutdanning. Vi bygger ogsp hus i disse tider, så det er nok å holde på med.

Interesser/hobbyer? Ingen spesielle interesser eller hobbyer.. Skulle ønske jeg hadde det :)
 
Alder? 27 år
Familie: Nylig kjøpt hus med samboeren
Hva gjør du i det daglige: Jobber som sykepleier i full stilling på sykehus.
Intereser: oppussing, venner, trening
 
Alder: 28 år
Familie: Gift og har en på 16 mnd
Hva gjør du i det daglige: Hjemmeværende for øyeblikket
Interesser: Trening, håndarbeid, hus/hjem/oppussing, dyr
 
Back
Topp