Bli kjent tråd

Nallepia här, 32 år, tillsammans med en fin fyr i 5,5 år, Har to gutter sammen på 2 og 3 år. Bor i Fredrikstad. Termin 10/6 hvis allt går som vi vill. Tog ut spiralen 5 september och plussade 23, så gick fort! :Heartpink

Litt tilbakeholden her inne foreløpig ettersom det er så tidlig enda. 41 år, med PCOS. Aldri brukt prevensjon og har hatt samme partner i 16-17 år. Hadde egentlig gitt opp tanken på barn da jeg ble gravid for første gang i slutten av 2016. Ble mamma til en jente i august 2017. Verdens heldigste som fikk oppleve å bli mamma i en alder av 40 år. Torde ikke håpe på søsken, selv om ønsket er der, tør fortsatt ikke helt.. men testet positivt mandag denne uken. Teststrek like tydelig som kontrollstreken med rfsu-test-ofte strimler. Fikk 3+ med CB digital onsdags morgen. Usikker på termin ettersom syklusene varierer veldig. Vært ned i 25 dager og opp i 76 dager.

Håper virkelig dette går veien, men prøver å være mentalt forberedt i tilfelle det ikke gjør det også.

Hei!
Alita heter jeg og er sammen med min kjære på snart 8.året. 40 og 38 år. Har verdens godeste jente på snart 3 år.
Vært gjennom 5 ICSI-forsøk før vi fikk jenta vår. Er nå gravid med en liten eskimo, tror termin var rundt 3.juni

Back
Topp