Bli kjent tråd

Mina91

Blir kjent med forumet
Hadde vært gøy å bli litt bedre kjent med personene bak nickene.
De som vil kan gjerne presentere seg så vi bli litt bedre kjent

-Hvor gammel er du?
-Er du alene eller i et forhånd?
-Hvor langt er du på vei?
-Hvor lang tid tok det før det klaffet?
-Når har du termin?
-Tenk på noen navn enda?
Osv........

Jeg kan begynne

Jeg er Førstegangs93, jeg er gravid for første gang og født i 1993 (25 år).

Jeg og samboer gleder oss masse og ble veldig glad og overrasket når vi så to streker allerede i pp2. :) I følge terminkalkulator har jeg termin 11. juni. 4+3 i dag.
Jeg er litt engstelig for SA eller MA, men prøver å slappe av og tenke positiv: At sjansen er større for at det går bra enn ikke bra.

Av navn har vi tenkt litt på Olivia, Luna, Stella, Aksel, Konrad, Felix +++... men veldig vanskelig syns vi..

Hadde vært gøy å bli litt bedre kjent med personene bak nickene.
De som vil kan gjerne presentere seg så vi bli litt bedre kjent

-Hvor gammel er du?
-Er du alene eller i et forhånd?
-Hvor langt er du på vei?
-Hvor lang tid tok det før det klaffet?
-Når har du termin?
-Tenk på noen navn enda?
Osv........

Jeg kan begynne

Jeg er Førstegangs93, jeg er gravid for første gang og født i 1993 (25 år).

Jeg og samboer gleder oss masse og ble veldig glad og overrasket når vi så to streker allerede i pp2. :) I følge terminkalkulator har jeg termin 11. juni. 4+3 i dag.
Jeg er litt engstelig for SA eller MA, men prøver å slappe av og tenke positiv: At sjansen er større for at det går bra enn ikke bra.

Av navn har vi tenkt litt på Olivia, Luna, Stella, Aksel, Konrad, Felix +++... men veldig vanskelig syns vi..

Så hyggelig med en slik tråd! [emoji2]

Jeg er Fruflis, bor i Bergen vest og er 27 år gammel. Født i 91’. Vi har 1 hund og 1 katt.

Jeg og samboer har vært kjærester i snart 11 år, og har dessverre prøvd aktivt i nesten 3 år før vi nå endelig ble gravid på vårt andre prøverørsforsøk ved Haukeland. Det har vært en heftig følelsesmessig berg og dalbane, både fysisk og psykisk. Men nå er vi endelig her, og så langt har vi aldri vært før [emoji173]️

I dag er jeg 4+1, og vi har termin 13.juni 2019. Gleder oss noe helt enormt! Og vi har begynt å rydde ut av det som skal bli barnerommet slik at vi får pusset det opp [emoji2] Jeg har en liste med både guttenavn og jentenavn, men foreløpig er det bare guttenavn vi har 2 stk som begge to liker: Ferdinand og Sebastian.

Ellers jobber jeg i barneverntjenesten, jeg er glad i å spille squash, jeg er veldig glad i foto og jeg elsker sjokomelk!

Jeg er AppelsinA. Blir snart 27 år og mannen er 28 år. Vi har vert sammen i 10 år.

Vi har to gutter og en katt. Dette blir barn nr. 3. Litt skummelt. Men vi gleder oss. Klaffet på første forsøk denne gangen.

Når er jeg i uke 4+6 og har termin 8. Juni. Navn har vi ikke tenkt så mye på enda.

Ellers er jeg sykepleier og jobber på sykehjem. Glad i å gå turer i fjellet og liker strikking. Og selvsagt familien:Heartred

Jeg er MammaTT, 31 år og bor i Bergen. Har mann, hund og en gutt på 4 år.

Dette var ikke en planlagt graviditet. Er nå 5+5 og har termin 2.juli. Navn har vi ikke kommet til helt ennå, prøver fremdeles å fatte at jeg er gravid! :Heartred

Jeg er *lollo*, jeg er 32 år og bor i Stavanger. Jeg er gift. Vi har vært sammen i 12 år. Dette blir vårt 4 barn. Vi har to gutter på 9 og 3 år, og en jente på 6 år fra før av.

Denne gangen så klaffet det egentlig uten at vi prøvde så veldig hardt :woot:;) og det var litt overraskende egentlig, for vi har måttet prøve en stund de andre gangene.

Jeg er i uke 5+3 og har termin 4.juni :happy:

Ellers er jeg utdanna barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage. Liker å strikke, reise, bake :happy:

Hei
Jeg er frk1993, jeg bor i bergen og er 25år. Jeg har samboer og vi har vært sammen i snart 8år. Vi har også en sønn på 4,5år.
Vi gleder oss til å få en lillesøster eller lillebror 5.juni. Så i dag er jeg 5+2
Vi har ikke tenkt på navn enda

Hei hei

Jeg er 31 og mannen er 35. Vi har vært gift i ett år og 2 måneder :love017 Jeg er 5+2

Det klaffet for oss i andre PP, og vi gleder oss enormt til ønske vår lille engel velkommen rundt den 3. juni 2019 :smiley-bounce016 Vi har tenkt på noen få navn ja. Men ingen er sikret :happy093

-Hvor gammel er du? Er 31 år gammel
-Er du alene eller i et forhold? I et forhold
-Hvor langt er du på vei? 4+4 idag
-Hvor lang tid tok det før det klaffet? Satt på første forsøk
-Når har du termin? 10.juni 2019
-Tenk på noen navn enda? Har noen alternativer til jentenavn, men ingen guttenavn

Er for tiden på husjakt, så det er spennende dager :)

Gleder oss enormt til lille kommer!!!! :love2

31 år, bor i Hedmark. Samboer men en flott mann som jeg har holdt i hop med snart sju år:) Vi har en liten sønn på snart to år sammen fra før<3 Jobber som ambulansearbeider.
Termin hvis dette går bra er 5. Juni:)

Jeg er 32 år, bor i trondheim sammen med min mann og 2 barn (12 og 3)
Hvis dette går bra venter vi tredjemann 6 juni ❤️
Vi har prøvd litt av og på i nesten 2 år og har flere SA bak oss, så jeg håper VIRKELIG det går denne gangen!
Har navn klart om det skulle bli jente (noe jeg har på følelsen), blir det gutt derimot blir det verre :)
Familien var her på selskap i går og alle mente det helt sikkert var tvillinger, noe som nesten hadde vært litt katastrofe siden vi allerede har liten plass :nailbiting:

Kjekt med en sånn tråd da :joyful:

Jeg er 40 år, bor i Bergen sammen Med min samboer og mine 2 hunden. Vi har bodd sammen i 8 år.
Vi har prøvd en stund, men har hatt 3 tette ivf forsøk, men no på siste og 3 forsøk så gikk det endelig.
Er 5+1 i dag. Men termin 7 juni
Dette er første barn..

28 år, gift med en som er like gammel. Vært sammen i 12 år. Har et barn på 4 år.

Fikk positiv test 3pp denne gangen, og om den sitter er foreløpig termin 13 juni ❤️ (4+2)

Ikke snakket noe om navn eller noe enda, fortsatt veldig tidlig og ingen av oss har innsett det helt enda :p

Bor i Hedmark.

Last edited:
38år gift i 8 år med verdens kjekkeste, snilleste og omsorgsfulle mann! Vi har ikke barn fra før. Bor i Hedmark. Trives [emoji4]

Hei!
Er 30 år og venter nr 2. Har fra før ei lita (stor) ei på 1.5år. Termin 8.juni. Det gikk på første forsøk denne gangen, men nå skal det sies at jeg var forberedt med temping og eggløsningstester så jeg hadde stålkontroll på eggløsning ^^,

Jeg er enda helt alene om hemmeligheten da jeg vil at samboer skal være den første som får vite det, og han er i Nordsjøen. Har visst det i over en uke nå. Det har vært ei laaang uke for å si det sånn, men i dag kommer han hjem :happy:

Er i dag 5+1, så om alt er bra skal hjertet begynne å slå i dag <3

Har noen jentenavn klare. Guttenavn er mye verre synes jeg.

32 år, mannen er 34. Vært sammen i 18 år, gift i 8:Heartpink Har 3 gutter og 1 jente sammen:happy:
Foreløpig termin 1.Juni. Er ikke kjent for å føde innen tiden, så det blir vel overtid og igangssettelse denne gangen også:laughing002 Bor i Oppland.

25 år, forlovet med en fantastisk mann på 27 år.
Dette er første barnet til begge. Prøvd siden slutten av juli 2017. Mistet to ganger i MA, og derfor litt tilbakeholden på denne gruppa enda. Har noen navn klare på jente, sliter litt med gutt :) termin ca 3 juni enn så lenge.

31 år, bor på Sunnmøre. Har to gutter fra før (10 mnd og 3 år) sammen med samboern som er 34 år. Vi prøvde lenge før vi fikk guttene med hjelp av hormontabletter, så trodde ikke det kunne skje «av seg selv», men det kunne det visst :p Hehe. Foreløpig termin er 3.juni. Da har minste akkurat rundet 1,5 år :joyful:

32 år, mannen er 34. Vært sammen i 18 år, gift i 8:Heartpink Har 3 gutter og 1 jente sammen:happy:
Foreløpig termin 1.Juni. Er ikke kjent for å føde innen tiden, så det blir vel overtid og igangssettelse denne gangen også:laughing002 Bor i Oppland.
Oi 18 år ;o kult, er det ungdomskjøresten? Sjelden vare i dag <3

Back
Topp