Bli kjent tråd :)

En tråd i 'Juni 2017' startet av mammaelskerdeg, 2 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. heka Forelsket i forumet Oktoberskattene 2015 Sommerfuglene 2017

28. År og gift. Vi har to flotte barn fra før! et biologisk og ett ikke biologisk. Så er mitt andre svangerskap:)

2. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

31 år og bor i Oslo. Dette blir vårt første barn. Vi har vært sammen i 9 år.

3. Lillenr2 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

34 år, venter vårt andre barn. Har en på 8 år fra før av. :)

4. Småbarnsmor88 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

28 år, vi er begge fra Steigen og venter barn nr 3. Har to gutter på 5 og 9.

5. tuppemor1986 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

30 år, jeg og mannen min venter vårt andre barn, bor en time nord for Bergen :)

6. Momofmany Forumet er livet

Får introdusere meg også da nå som de nærmeste vet det.

Jeg er 30 år fra Sunnmøre. Vi venter en liten overraskelse 13. Juni. Vi har fire barn i alder 3-8 år fra før.

• Liker Liker x 1
  7. Mamma til 3 snart 4? Andre møte med forumet

Vi har "sommer" hus i mårsund

8. Noah's Verden Andre møte med forumet

Hei hei :) Jeg er 26 år fra Bergen. Har en gutt på 13 mnd og får en jente i juni!

9. Naoomi Elsker forumet Oktoberlykke2020❤

Hei. Jeg har fulgt denne termingruppa lenge, men har ikke fått egen konto før nå[emoji1] Jeg er 23 år gammel og bor i Stavanger. Førstegangs gravid. Vi venter e* liten knøtt 27. juni[emoji173]️

10. Ronjasiiin Andre møte med forumet

Jeg er 26 straks 27 og venter en liten overraskelse i slutten av juni <3 jeg har ei på fem fra før av, så blir veldig spennende å bli tobarnsmor <3 Bor i Våler, men er opprinnelig fra Oslo :)

11. Sjuraku Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Trønderdame her :) Venter vår første overraskelse ;-)

12. Hegelita Andre møte med forumet

"Jente" på 30 her :p Venter mitt andre barn, har ei jente på 9 år fra et tidligere forhold. Dette blir samboers første barn<3 Termin 17.juni. Bor i Mosjøen:)

13. Guttemamma91 Flørter med forumet

25 år, samboer og jeg venter vår 3 sønn i sommer. Bor i oppland :)

14. Miri82 Andre møte med forumet

34 år, første barn (gutt). Bor i Oslo med samboer. Termin 28. juni. Gleder oss veldig! <3

• Liker Liker x 1
  15. Bkno1211582 Første møte med forumet

Hei. Jeg er 26 år og venter en liten gutt nå i juni [emoji4] dette er vårt første barn. Og vi bor i Bergen.

16. riffraff Andre møte med forumet

22 år, førstegangsgravid og venter en liten jente 23. juni med samboer på 27 år. Fra Bergen

17. Wachita Elsker forumet Maiblomstene 2017 Sensommerbarna 2019

24 år, gift i 2,5, bor i Bergen og venter første for oss begge 1 juni [emoji4]

18. Liten ild Andre møte med forumet

22 år, bosatt I kristiansand og er gravid for første gang med en gutt [emoji4]

19. ThGr Andre møte med forumet

25 år, venter en prins om 13 dager, har en jente på 5 fra før. Er fra Bergen[emoji4]

20. Lila75 Blir kjent med forumet Sommerfuglene 2017

41 år og bor på Sunnmøre, første gang for både meg og samboer [emoji1317]

Del denne siden