Bli kjent tråd :)

  • Trådstarter mammaelskerdeg
  • Opprettet
28. År og gift. Vi har to flotte barn fra før! et biologisk og ett ikke biologisk. Så er mitt andre svangerskap:)
 
28 år, vi er begge fra Steigen og venter barn nr 3. Har to gutter på 5 og 9.
 
Får introdusere meg også da nå som de nærmeste vet det.

Jeg er 30 år fra Sunnmøre. Vi venter en liten overraskelse 13. Juni. Vi har fire barn i alder 3-8 år fra før.
 
Hei. Jeg har fulgt denne termingruppa lenge, men har ikke fått egen konto før nå[emoji1] Jeg er 23 år gammel og bor i Stavanger. Førstegangs gravid. Vi venter e* liten knøtt 27. juni[emoji173]️
 
Jeg er 26 straks 27 og venter en liten overraskelse i slutten av juni <3 jeg har ei på fem fra før av, så blir veldig spennende å bli tobarnsmor <3 Bor i Våler, men er opprinnelig fra Oslo :)
 
"Jente" på 30 her :p Venter mitt andre barn, har ei jente på 9 år fra et tidligere forhold. Dette blir samboers første barn<3 Termin 17.juni. Bor i Mosjøen:)
 
Hei. Jeg er 26 år og venter en liten gutt nå i juni [emoji4] dette er vårt første barn. Og vi bor i Bergen.
 
22 år, førstegangsgravid og venter en liten jente 23. juni med samboer på 27 år. Fra Bergen
 
24 år, gift i 2,5, bor i Bergen og venter første for oss begge 1 juni [emoji4]
 
25 år, venter en prins om 13 dager, har en jente på 5 fra før. Er fra Bergen[emoji4]
 
41 år og bor på Sunnmøre, første gang for både meg og samboer [emoji1317]
 
Back
Topp